رژیم صهیونیستی به دنبال تفرقه‌افکنی در کشورهای اسلامی است

سیاست رژیم صهیونیستی نفوذ در میان کشور های اسلامی و ایجاد اختلاف است

جانشین نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان‌های خراسان گفت: سیاست رژیم صهیونیستی، برقراری ارتباط با کشورهای عرب منطقه برای نفوذ در میان امت اسلامی و ایجاد اختلاف میان آن‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین اکبر فرجام روز دوشنبه در نشست ستاد گرامیداشت هفته وحدت در مشهد افزود: نشست اخیر اتحادیه عرب و موضع گیری کشورهای عضو آن علیه جمهوری اسلامی ایران نشان واضح سلطه صهیونیستها و غرب بر این کشورهاست.

وی اظهار کرد: امروز که با ایثارگری‌ها و رشادت‌های محور مقاومت در منطقه، داعش و گروه‌های تکفیری در حال نابودی هستند، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی درصدد است با ایجاد فتنه جدید ملت های منطقه را درگیر نموده و سلطه خود را حفظ نماید.

وی گفت: هفته وحدت امسال به خاطر تحولات گسترده در منطقه و جهان و همچنین تقارن آغاز آن با روز جمعه دارای اهمیت بسیار است.

حجت الاسلام والمسلمین فرجام افزود: نخستین موضوعی که متولیان برگزاری هفته وحدت باید به آن بپردازند، اوضاع و شرایط منطقه و دسیسه چینی های استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس علیه امت اسلامی است.

وی اظهار کرد: تریبون های نماز جمعه بهترین مکان برای تبیین مواضع اصولی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آشکار ساختن توطئه های استکبار جهانی است.

وی فضای حاکم در خراسان رضوی را فضای همدلی دانست و گفت: حضور علمای بزرگ اهل سنت از سراسر کشور در راهپیمایی دهه آخر صفر نشان دهنده عشق و ارادت آنان به اهل بیت (ع) است که این امر ثمره اتحاد و همدلی آحاد امت اسلامی است.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *