راه‌اندازی نشدن شبکه ملی اطلاعات فرصتی را برای دشمنان ایجاد کرده است

نایب‌رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌اندازی نشدن شبکه ملی اطلاعات فرصتی را برای دشمنان ایجاد کرده که ضعف راه‌اندازی نشدن آن به وزارت ارتباطات برمی‌گردد، گفت: اینستاگرام و فیس‌بوک قتلگاهی برای نوجوانان و جوانان شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نصرالله پژمانفر اظهار کرد: برخی شبکه‌های مجازی و رسانه‌های غربی در اختیار صهیونیست‌ها است.

وی ادامه داد: بعد از اینکه این حس در آن‌ها ایجاد شد که در مقابل توسعه گفتمان انقلاب اسلامی نمی‌توانند، بایستند از همه ظرفیت‌های خودشان در مقابله با این جریان اصیل و ناب و ارزشی استفاده کردند.

نایب‌رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان تلاش کردند تا بتوانند در فضای پیش روی خودشان راه برون‌رفتی از بن‌بست پیش‌آمده پیدا کنند، تصریح کرد: آنها نتوانستند این کار را انجام دهند و به شکل‌های مختلف شکست را پیش روی خود دیدند.

پژمانفر با بیان اینکه آن‌ها به سمت این موضوع حرکت می‌کنند که در فضای مجازی از شایعه‌پراکنی، نسبت دروغ دادن و تهمت استفاده کنند، اضافه کرد: چون مدیریت این شبکه‌ها در دستشان است و می‌خواهند از آن در راه مقابله با انقلاب اسلامی استفاده کنند و دنبال سوءاستفاده از این رسانه‌ها هستند.

وی با تأکید بر اینکه از دشمن غیر از این نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که دشمنی کند، افزود: وظیفه همه ما مدیریت این فضا است. نایب‌رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه‌اندازی نشدن شبکه ملی اطلاعات تصریح کرد: امروز راه‌اندازی نشدن شبکه ملی اطلاعات فرصتی را برای دشمنان ایجاد کرده است.

پژمانفر بیان کرد: این فضا برای دشمن شرایطی خاص را ایجاد کرده است که بتواند ناجوانمردانه از شبکه‌های مجازی برای تخریب ارزش‌های فرهنگی ملت‌هایی مانند ایران استفاده کند.

وی شبکه‌های مجازی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک زیر چتر حمایت رژیم صهیونیستی را قتلگاهی برای جوانان، نوجوانان و مردم دانست و افزود: این شرایط در بستر اقدامات ناجوانمردانه دشمن ایجاد شده است.

نایب‌رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بخشی از این تهاجمات علیه کشور در جبهه جنگ نرم رسانه‌ای به ضعف و کوتاهی‌های دستگاه‌های اجرایی ما ازجمله راه‌اندازی نشدن شبکه ملی اطلاعات از طرف وزارت ارتباطات و فناوری برمی‌گردد، تصریح کرد: این کوتاهی‌ها در این وزارتخانه صورت گرفته است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری باید به طور جدی پیگیر راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات باشد تا در این شرایط بتوانیم فضای تهدیدی را که صهیونیست‌ها برای مردم و جوانان ما ایجاد کرده‌اند به یک فرصت تبدیل کنیم.

 

 

منبع: فارس

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *