رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی تهدید کرد

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوي گفت: يا اين شرايط نمي‌توان کار کرد و هفته آینده استعفای خود را به رئيس فدراسيون خواهم‌داد.

علیرضا پوررضایی عنوان کرد: از زمان حضور در هیات بسکتبال تمام دوستان در اداره کل ورزش و جوانان مشوق بنده بودند و با توجه به اینکه تا آن زمان فعالیت حرفه‌ای در بسکتبال انجام نداده‌بودم خیلی کمکم کردند.

وي ادامه داد: در حال حاضر با اين شرايط نمي‌توان کار كرد، زيرا تنها مكان براي درآمدزايي براي اين رشته خانه بسكتبال بود كه به بخش خصوصي واگذار شد. برای خانه بسکتبال نزدیک به 60 تا 70 میلیون هزینه کرديم تا شرایط مناسبی داشته‌باشد ولی در حال حاضر بخش خصوصی با مبلغ 235 میلیون در مزایده پیروز شد.

پوررضايي عنوان كرد: رشته بسکتبال تنها یک خانه تخصصی بسکتبال دارد که در آن تمام تیم های ورزشی این رشته تمرینات خود را دنبال می‌کنند، برای خود هیات این موضوع کار سختی بود که ساعات مناسب را برای تیم ها قرار دهد.

وی بیان کرد: چگونه می‌توانیم با بخش خصوصی تعامل داشته باشیم تا ساعات مناسب را در اختیار رشته بسکتبال قرار دهند؟ با مبلغ 235 میلیون فعالیت‌های زیاد و گسترده‌ای می‌شد انجام دهیم .

وي خاطر نشان كرد: به هيچ عنوان قصد حضور در مزايده را نداشتم، در ابتدا مبلغ  ١٠٠ ميليون تومان را پيشنهاد داده بوديم ولي نماينده هيات مجبور شد مبلغ را افزايش دهد ولي با اين حال افرادي در اين مزايده حضور داشتند كه به فكر مسائل شخصي بودند .

رئيس هيات بسكتبال اظهار كرد: با توجه به اينكه فردي اقتصادي هستم شرايط اقتصاد را مي‌دانم و با اين مبالغ به هيچ عنوان نمي‌توانيم درآمدزايي داشته باشيم، برايم سوال است كه چگونه در يك سال اين شخص مي‌خواهد مبلغ ۲۳۵ میلیون تومان از این سالن بهره‌برداری کند.

وي تصريح كرد: بعد از پايان مزايده اعلام كردند كه خوابگاه‌های ورزشي مجموعه را براي سالن بدنسازي در نظر گرفته‌اند، در صورتي كه فقط سالن را به مزايده گذاشته بودند، متاسفانه اين دوستان هيچ اطلاعي در خصوص ورزش ندارند.

پورضائی در پایان گفت: قصد دارم هدایت هیات بسکتبال را به شخصی که می تواند کار کند بدهم و استعفای کتبی خود را در هفته آینده به رئیس فدراسیون خواهم داد و دیگر فعالیتی نخواهم کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *