دستگیری سارقان میلیاردی در شهرستان قوچان

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری گرداننده باند حرفه ای دست به مغازه ها و منازل مسکونی در شهر قوچان بیش از ۵ میلیارد ریال از اموال مردم را به سرقت برده اند خبر داد.

سردار قادر کریمی با اعلام این خبر گفت: وقوع چند فقره سرقت های حرفه ای از مغازه ها و منازل مسکونی در شهر قوچان و اعلام شکایت مالباختگان، کارآگاهان پلیس آگاهی را بر آن داشت برای پیگیری سریع این سرقت های سریال وارد عمل شوند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با هدایت سرهنگ قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان تحقیقات علمی خود را آغاز و با توجه به اینکه عاملان سرقت هیچ ردپایی از خود برجای نگذاشته بودند پس از شناسایی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت‌ها و استفاده از شیوه های پلیسی متهمان را چهره زنی کردند. پلیس گرداننده اصلی باند سرقت های حرفه ای که ۲۲ و ۳۳ ساله هستند را با کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی مخفیگاه متهمان را با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار داد که انبار کالاهای سرقتی شامل مقادیر زیادی تلویزیون های ال ای دی، ساعت های مچی، آلات و ادوات موسیقی، دوچرخه، لوازم منزل و….. بود کشف کردند. متهم پرونده تاکنون به ۱۸ فقره سرقت مغازه و چهار فقره سرقت از خانه های مسکونی در قوچان اعتراف و مالخر اموال مسروقه را نیز به پلیس معرفی کردند. کارآگاهان سه مالخر اموال مسروقه را نیز دستگیر کردند و ارزش ریالی لوازم سرقتی بر اساس اعلام نظر کارشناسان بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با دستورات مقام قضایی تحقیقات کارآگاهان از متهمان برای کشف دیگر سرقت‌های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *