دانشور: باید حمایت بیشتری از قهرمانان صورت بگیرد

ملی‌پوش طلایی دوچرخه سواری در بازی‌های آسیایی گفت: قرارداد ورزشکاران سرعتی پیست یک پنجم سال‌های گذشته شده است.

«محمد دانشور»، در مورد وضعیت پیست سیمانی آزادی افزود: این پیست بسیار قدیمی است، اما ما با همین شرایط تمرین می کنیم و اگر بتوانیم روی چوبی تمرین کنمی از لحاظ تکنیکی بهتر خواهیم شد. از سوی دیگر پیست سیمانی آزادی که دست انداز دارد، باعث ضربه زدن و مصدومیت می‌شود.

وی با اشاره به قراردادهای دوچرخه سواران در لیگ اظهار کرد: قراردادهای امسال نسبت به سال‌های گذشته یک پنجم شده است و شرایط خوب نیست و امیدوارم این مشکل برطرف شود. با این حال از باشگاه پیشگامان تشکر می‌کنم با وجود مشکلات حمایت خوبی از رکابزنان سرعتی دارند. من به عنوان نفر اول ایران قرارداد امسالم 45 میلیون تومان بود.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون در خصوص دست فروشی ملی پوش دوچرخه سواری بانوان گفت: به نظر من باید حمایت بیشتری از قهرمانان صورت بگیرد تا این مشکلات را نداشته باشند.

دانشور در مورد سوت و کور بودن مسابقات لیگ گفت: این قضیه له همان عدم حمایت‌ها و پایین بودن قراردادها باز می‌گردد وقتی کسی نتواند با مبلغ قراردادش امرار معاش کند دوچرخه سواری را رها می کند و پی زندگی‌اش می‌رود. استقبال نکردن تماشاگران هم به عدم پخش تلویزیونی و تبلیغات مناسب باز می‌گردد. اگر شرایط خوبی در نظر گرفته شود، تماشاگران هم می‌آیند و استفاده می‌کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *