جایگاه اردکانیان در میان نمایندگان خوب است

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای اردکانیان جایگاه خوبی در افکار جمعی نمایندگان دارد اما آقای غلامی کار سختی برای جلب نظر نمایندگان در پیش دارد.

بهروز بنیادی اظهار کرد: با توجه به سوابق اجرایی و پژوهش‌های دکتر اردکانیان و نیز بحران آب و محیط ‌زیست کشور، امیدواریم وزیر پیشنهادی نیرو در کنار آقای دکتر حجتی و دکتر کلانتری بتوانند راه‌حل خوبی برای حل این بحران‌ها پیدا کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت بسیاری از بخش‌ها و مناطق کشور از بحران گذشته است، عنوان کرد: امیدواریم تفکر ایشان که فردی دانشگاهی و شناخته‌شده در حوزه بین‌المللی است برای کشور کاربرد داشته باشد. اکنون آقای اردکانیان جایگاه خوبی در افکار جمعی نمایندگان پیدا کرده است.

این عضو فراکسیون امید در خصوص وزیر علوم پیشنهادی نیز گفت: دکتر غلامی در سطح دانشگاهی برای اعضای هیأت علمی چهره‌ای شناخته شده ولی در سطح ملی چهره‌ای کاملا ناشناخته است، ایشان برای اینکه بتوانند نظرات نمایندگان را جلب کنند، کار سختی در پیش دارند.

بنیادی با اشاره به اینکه عنصر مهم در مقابل آقای غلامی خود جامعه دانشجویی است، افزود: آن‌ها در این چند روز اخیر به نوعی عدم رضایت خود را از این گزینش آقای رئیس‌جمهور نشان دادند.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *