تحقق ۸۹ درصدی اهداف عملیاتی حوزه معاونت سیاسی در چهار ماهه نخست سال جاری

روز شنبه با حضور استاندار خراسان رضوی، جلسه پایش چهار ماهه برنامه عملیاتی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

سید جواد حسینی در این جلسه گفت: 89 درصد اهداف عملیاتی حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، در چهار ماهه نخست سال جاری محقق شده است.

وی، طرح و برنامه، مدل اجرا، مدل ارزیابی و تبدیل مدل ارزیابی به بهبود عملکرد را چهار گام نظام برنامه ریزی دانست و اظهار کرد: از 16 هدف کلان استان 14 هدف در حوزه معاونت سیاسی قرار دارد که به لحاظ فراگیری بیشترین اهداف مربوط به این حوزه است و مستقیم‌ترین فعالیت‌ها نیز در حوزه معاونت سیاسی قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی افزود: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با 4 هدف کلان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با 3 ، کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با 2 و بقیه حوزه‌های معاونت با یک هدف کلان به ترتیب بیشترین اهداف کلان را داشته‌اند.

حسینی با بیان اینکه 14 هدف کلان به 78 هدف کلی تبدیل شده است، اظهار کرد: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با 11 هدف کلی و دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری با 8 هدف کلی، بیشترین اهداف حوزه معاونت را داشته‌اند.

وی تعداد اهداف عملیاتی حوزه معاونت را 127 هدف عملیاتی دانست وافزود: دفتر اجتماعی و فرهنگی با 34 هدف عملیاتی، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی با 14 و اداره کل پدافند غیر عامل و دفتراجتماعی و فرهنگی هر کدام با 15 هدف عملیاتی بیشترین اهداف عملیاتی حوزه معاونت را داشته‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: هدف اصلی ارزیابی و پایش، ارزیابی اهداف است اما در این مرحله عملیات را به دلیل رصد تحقق اهداف ارزیابی می کنیم؛ که ادارات کل و دفاتر پدافند غیر عامل، اجتماعی و فرهنگی، زنان و خانواده و امنیتی انتظامی بالای 90 درصد اهداف عملیاتی آنها محقق شده است.

حسینی تعداد فعالیت‌های پیش بینی شده برای تحقق اهداف را 780فعالیت دانست و افزود: از این تعداد 730فعالیت یعنی 90 درصد آنها محقق شده است که دفاتر و ادارات کل امنیتی و انتظامی، پدافند غیر عامل، زنان و خانواده، اجتماعی و فرهنگی و اتباع و مهاجرین خارجی بالای 95درصد فعالیت‌های آنان محقق شده است.

وی خواستار ارائه سریعتر و فراگیر خدمات حوزه مالی و اداری به بقیه دوایر شد و اظهار داشت: گزارشات حوزه معاونت بویژه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته شده در حوزه‌های امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در حضور مسئولین کشوری نیز در صورت امکان ارائه گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در پایان گفت: آموزش و تحلیل‌های سیاسی روز جهت مدیران سایر بخش‌ها در دستور کار معاونت قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در این جلسه مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد، مدیران کل حوزه معاونت سیاسی و مشاور استاندار در حوزه برنامه ریزی نیز حضور داشتند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *