برای افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نیازمند پتانسیل مناطق هستیم

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد مقدس گفت: با گسترش تعاملات بین بخشی میان سازمان میادین و شهرداری منطقه 9 شهرداری مشهد زمینه سرمایه‌گذاری از طریق مشارکت بخش خصوصی تسهیل می‌شود.

احمد محبی، در حاشیه جلسه با مدیر منطقه 9 شهرداری مشهد ضمن تبریک انتصاب مدیر جدید این منطقه افزود: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از جمله احداث فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار «شهر ما» با هدف حذف واسطه‌گری از جمله رسالت‌های شهرداری است که این امر با همکاری بین‌بخشی شهرداری‌های مناطق و سازمان‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

وی در ادامه بیان کرد: به منظور ایجاد بستر مناسب برای فراهم کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری، رونق بخشیدن فضای اقتصادی و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان نیازمند استفاده از پتانسیل‌های موجود در منطقه 9 شهرداری هستیم.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد مقدس با اشاره به پراکنش فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار شهرما در نقاط مختلف شهر تصریح کرد: در حال حاضر در مناطق یک، 8 و 11 نسبت به سایر مناطق، پتانسیل خدمت‌رسانی کمتر بوده که امیدواریم با بهره‌مندی از شیوه‌های نوین مدیریتی شرایطی در شان و منزلت زائران و شهروندان مشهد مقدس به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام فراهم شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *