با تکنیک خودهیپنوتیزمی ذهن خود را مدیریت کنید

استاد رشته هیپنوتیزم و تمرین ذهنی از دانشگاه بین المللی سوئد گفت: همه افراد می‌توانند با آموزش تکنیک خودهیپنوتیزمی، ذهن خود را در موقعیت‌های مختلف مدیریت کنند.

دکتر «لاریس اریک» روز پنجشنبه در حاشیه کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب – رفتاری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با استفاده از تکنیک خودهیپنوتیزمی هر فرد می‌تواند بر احساسات خود مسلط شود و افکار منفی را از خود دور کرده و افکار مثبت را جایگزین آن کند.

وی اظهار کرد: یادگیری تمرین خودهیپنوتیزمی و مدیریت ذهن با 2 ماه آموزش امکان پذیر است.

وی گفت: تاکنون سه میلیون نفر در کشور سوئد با خودهیپنوتیزمی آشنا شده و تکنیک‌های این علم را فرا گرفته‌اند و از برکات این علم در زندگی خود بهره برده‌اند.

دکتر لاریس اریک با اشاره به پیشینه کاربرد علم هپینوتیزم در جهان افزود: علم هیپنوتیزم از سال 1969 در جهان مطرح شد و هم اکنون افراد مختلف به ویژه پزشکان، دندانپزشکان و روانشناسان از این علم استفاده می‌کنند.

وی اظهار کرد: کاربرد تکنیک‌های هیپنوتیزم ابتدا در رشته ورزش و بین قهرمانان نمود پیدا کرد و پس از آن در تمام جنبه‌های زندگی نظیر مدارس و دانش آموزان، تجارت، مالی و حوزه پزشکی گسترش یافت.

کنگره بین المللی تمرین ذهنی و علوم عصب رفتاری با محور «مدیریت ذهن» که از امروز در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شده است تا ششم آبان ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *