از اخراج احمدی تا جذب 2 بازیکن خارجی در سیاه‌جامگان

مسئولان تیم سیاه جامگان در نظر دارند در نیم فصل دوم لیگ برتر برای جذب 2 بازیکن خارجی اقدام کنند.

مرزبان، سرمربی سیاه جامگان پس از عملکرد ضعیف بازیکنان تیمش در بازی مقابل استقلال خوزستان که با شکست مشکی و قرمز پوشان مشهدی همراه بود تصمیم گرفت بهتاش میثاقیان، یونس شاکری و عین افشار را از تیم کنار بگذارد تا باشگاه درباره‌ آن ها تصمیم گیری کند. البته این پایان کار نبود صبح دیروز کریم احمدی هم به سرنوشت سه بازیکن دیگر دچار شد و به او هم اجازه حضور در تمرینات تیم داده نشد.

مدیر عامل و سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان که هفته گذشته برای دیدن چند بازی و جذب بازیکن خارجی به گرجستان سفر کرده بودند، به ایران برگشتند.

طبق شنیده ها در مدت زمانی که مسئولان تیم مشهدی در گرجستان حضور داشتند از عملکرد 2 بازیکن خارجی ابراز رضایت کرده اند و حال حاضر هم در حال مکاتبه و رایزنی با آن ها هستند تا بتوانند شرایط حضورشان را در نیم فصل در سیاه جامگان فراهم کنند.

برهمین اساس «علی عباسی»، مدیر عامل سیاه جامگان اظهار کرد: در مدت زمانی که در کشور گرجستان به همراه مرزبان حضور داشتیم نه تنها از چند بازی دیدن کردیم بلکه از عملکرد 2بازیکن هم راضی بودیم و به دنبال این هستیم تا چنانچه با‌ آن ها به توافق نهایی رسیدیم در نیم فصل برای جذب این 2بازیکن اقدام کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *