آمادگی همسفران خورشید برای خدمت رسانی به زائران پیاده

فرماندار مشهد گفت: آمادگی هلال احمر مشهد مجموعه بسیار خوب است و براساس آمار موجود، این جمعیت در 270 ایستگاه صلواتی ما در مشهد نیرو دارد و خدماتی را در قالب 65 تیم سیار و 8 تیم ثابت به مردم ارایه می دهند.

غلامرضا نوروزیان در بازدید سرزده از هلال احمر مشهد افزود: همچنین 3 تیم ثابت دیگر نیز همیشه در طول سال برای خدمت رسانی آماده است که در این ایام 8 تیم دیگر نیز به آن اضافه شده است. براساس برنامه ریزی ها در مجموع در این ایام 600 امدادرسان به مردم خدمات ارایه می کنند.

محمدرحیم نوروزیان بیان کرد: به دلیل اهمیت کار هلال احمر در این ایام، بازدید از این مجموعه در دستور کار ما قرار گرفت که مشکلی مشاهده نشد.

معاون استاندار و فرماندار مشهد در با اشاره به ادامه روند بازدیدها اظهار کرد: ین بازدیدها به منظور سرکشی از وضعیت دستگاه ها و ادارات بوده برای اینکه از نزدیک فعالیت های آن رصد شود و ساختار محیطی و همچنین وضعیت کارکنان آن نیز بررسی شود. علاوه بر این وضعیت اربابان رجوع در این ادارات نیز باید بررسی شود تا بتوان با کمک این بازدیدها اقداماتی صورت گیرد تا فرایند خدمات رسانی تسریع شده و مشکلات ادارات و دستگاه ها نیز برطرف گردد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *