آماده‌باش 49 ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی در دهه پایانی ماه صفر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: 49 ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی در دهه پایانی ماه صفر در آماده‌باش کامل هستند.

آتشپاد حسن جعفری با اعلام این خبر افزود: با توجه به حضور خیل عظیم زائران در شهر مشهد مقدس، 49 ایستگاه عملیاتی آتش‌نشانی در این ایام در آماده‌باش کامل هستند.

وی با اشاره به عزیمت زائران پیاده از اقصی نقاط کشور به این کلان‌شهر، بیان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با پوشش کامل خودرویی در نقاط حساس و پرتردد شهر برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی آماده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره آماده‌باش نیروهای امداد و نجات این سازمان در روز اربعین تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند و نهایت همکاری را با نیروهای آتش‌نشانی داشته باشند.

جعفری با تأکید بر رعایت ایمنی در خلال برگزاری برنامه‌های مذهبی توسط شهروندان، ادامه داد: تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی در سطح شهر اندیشیده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اسکان شماری از زائران در کمپ غدیر، نیروهای سازمان از ابتدای ماه محرم در این منطقه مستقر بوده‌اند تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *