«طرح قرار عاشقی» در آینده نزدیک اجرایی می‌شود

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی از اجرای برنامه زیارت گروهی با عنوان قرار عاشقی برای مجاوران بارگاه رضوی به کمک آستان قدس رضوی، شهرداری مشهدف دستگاه‌های اجرایی و نیروهای مردمی خبر داد.

محمد حسن واحدی روز پنج شنبه در جلسه با معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس افزود: باید نسبت به برنامه‌های فرهنگی مجاوران امام هشتم(علیه السلام) که تا کنون کمتر به آن پرداخته شده است، اهتمام داشته باشیم.

وی گفت: اختصاص یک روز کامل برنامه فرهنگی در طول هفته برای مجاوران امام هشتم(ع) شروع جدیدی است که توسعه و تعمیق زیارت را در بین مجاوران به دنبال خواهد داشت.

معاون استاندار اظهار کرد: قرار عاشقی باید با همت دستگاه‌های مربوطه به شکلی کاملا کارشناسی مهندسی گردد تا اسباب تشویق و ترغیب مجاوران به سمت فرهنگ رضوی فراهم شود.

واحدی در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت زائران اربعین در عراق اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: تاکنون 60 ایستگاه خدمت به زائر و 94 هزار نفر تغذیه روزانه با همت نیروهای مردمی استان قطعی شده است.

وی از احیاء قرار گاه فرهنگی و رفاهی ویژه 28 صفر ابراز خرسندی کرد و تصریح داشت: قرار گاه فرهنگی با مسئولیت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی و قرار گاه رفاهی با مسئولیت اداره کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری می‌باشد.

معاون استاندار در رابطه با پیاده روی اربعین گفت: تا کنون 60 ایستگاه خدمت به زائر قطعی شده است.

واحدی گفت: تعداد ثبت نام شدگان زائران اربعین از طریق سامانه سماح تاکنون به 13 هزار و 800 نفر رسیده است.

وی با اشاره به افتتاح رادیو ماهواره ای زیارت در آینده‌ای نزدیک، از تهیه و ضبط سه ماهه برنامه خبر داد.

در ادامه این جلسه معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس گفت: تمام تلاش آستان قدس مبتنی بر تولید برنامه‌هایی جذاب و اثر گذار با پشتوانه علمی و اجرایی معطوف شده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: 15 هیئت علمی بر کیفیت و کمیت محتوای برنامه‌های حرم مطهر نظارت می‌کند.

حسینی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های خدمت گزاران بارگاه امام هشتم(ع) ارتقای فرهنگ میزبانی مردم مشهد است که امید است بتوانیم با بهره جستن از ظرفیت‌های موجود و همکاری معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائران به این مهم نائل آییم.

image_print
2 پاسخ
  1. HarryVob
    HarryVob گفته:

    Не рискуйте доверять ремонт своего Lenovo непрофессионалам. Приходите в проверенный сервисный центр https://servisnyjcentr-lenovo.ru/.
    сервисный центр леново москва
    lenovo не работает видеокарта
    стоимость замены матрицы на ноутбуке lenovo
    поменять стекло на планшете леново цена

    پاسخ
  2. TimothyHoils
    TimothyHoils گفته:

    В сервисный центр стинол москва мы предлагаем комплексный подход к ремонту холодильников Stinol. Наши услуги включают в себя диагностику неисправностей, ремонт любой сложности, а также последующее техническое обслуживание для предотвращения возникновения новых поломок. Мы гарантируем высокое качество работ и используем только проверенные временем методы ремонта.
    сервисный центр стинол
    замена фреона стинол
    ремонт холодильников stinol

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *