پدیده بازهم دورتر از صدر!

تیم فوتبال پدیده خراسان در رشت مقابل میزبان خود سپیدرود تن به شکست 2 بر یک داد.

در ادامه مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده مشهد روز 5شنبه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود میزبان خاتمه یافت.

گل پدیده را در این بازی محمد قاضی در دقیقه ۹ به ثمر رساند. برای سپیدرود نیز، سید هادی موسوی در دقیقه ۳۲ و محمد نزهتی در دقیقه ۵۷ گلزنی کردند.

سپیدرود با این نتیجه ۱۲ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد. پدیده هم با این نتیجه، با ۱۶ امتیاز در رده چهارم باقی ماند.

 

قاضی در رشت دوباره آقای گل شد

«محمد قاضی» با یک شوت از راه دور دیگر به صدرجدول گلزنان لیگ صعود کرد.

قاضی که در یکی از بهترین فصول بازیگری خود به سر می برد همچنان برای تیمش موثر است و گل می زند. او در ورزشگاه سردار جنگل رشت پاس معین عباسیان را با یک ضربه عالی به گل برتری پدیده تبدیل کرد که البته این گل از سوی حریف پاسخ داده شد.

قاضی با این گل با 7 گل زده صدرنشین جدول گلزنان شد و بالاتر از آل کثیر 6 گله قرار گرفت.

 

کم‌لطفی فوتبال شامل حال ما شد

سرمربی پدیده مشهد گفت:‌ . فوتبال روی بدش را به ما نشان داد، کم‌لطفی فوتبال شامل حال ما شد و روی دو اتفاق گل خوردیم.

«رضا مهاجری»، اظهار کرد: این پیروزی را به سپیدرود و هوادارانش تبریک می‌گویم. امیدوارم تا پایان لیگ به نتایج مطلوب و خوبی برسند.

وی افزود: سپیدرود مزد تلاشش را گرفت. فوتبال روی بدش را به ما نشان داد، کم‌لطفی فوتبال شامل حال ما شد و روی دو اتفاق گل خوردیم. متاسفانه از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و سهل‌انگاری کردیم.

سرمربی پدیده درباره گل‌هایی که به سادگی وارد دروازه پدیده می‌شود، تصریح کرد: در صحبت‌هایم به همین موضوع اشاره کردم، متاسفانه روی سهل‌انگاری گل خوردیم. ۲ توپ آوردند و خیلی خوب از گل‌هایشان حفاظت کردند. توپ‌های خوبی روی دروازه‌شان آوردیم، حتی به تیر دروازه زدیم اما دقت لازم برای زدن ضربات را نداشتیم‌.

مهاجری خاطرنشان کرد: چند بازیکن خود را نداشتیم و دست‌مان خالی بود. امیدوارم به بازی‌ها برگردیم و به موفقیت برسیم.

سرمربی پدیده با انتقاد از کیفیت زمین چمن سردار جنگل گفت: این چمن شاید گرانولش کم شود بهتر شود، در روند کاری ما تاثیرگذار بود و متاسفانه سرعت را از ما گرفت. قسمتی چمن مصنوعی بود، قسمتی خالی بود و در کل کیفیت خوبی نداشت.

مهاجری گفت: شرایط خوبی داریم، از ۴ بازی در ۳ مصاف خارج از خانه بازی کرده‌ایم. از ذوب آهن و پارس جنوبی مساوی گرفته‌ایم و تراکتور را در تبریز شکست داده‌ایم. فوتبال و نتیجه یک بحث است و کیفیت حضور هوادار بحثی دیگر. می‌توان به جرات به این هواداران لقب پرشورها را داد.

او در پاسخ به سوالی راجع به ورزشگاه امام رضا (ع) تاکید کرد: نمی‌خواهم دیگر راجع به این ورزشگاه صحبت کنم. تمام تمرکز ما را این ورزشگاه گرفته و دیگر اصلا به آن فکر نمی‌کنیم.

سرمربی پدیده گفت: ناصحی سه کارته بود، عباسیان را با از خودگذشتگی‌اش بازی دادیم. مهربان را هم به همراه نداشتیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *