نیروی انتظامی اخلاق اسلامی را سرلوحه تعامل با مردم قرار دهد

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: نیروی انتظامی بازوی قدرتمند و با اقتدار نظام اسلامی در برخورد با مفاسد است و باید تعامل این نیرو با مردم برپایه اخلاق اسلامی باشد.

سید مرتضی بختیاری در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی شاغل در آستان قدس رضوی ضمن تقدیر از تلاش های شبانه روزی آن ها اظهار کرد: مقام معظم رهبری در مراسم اعطای سردوشی و درجه در دانشگاه علوم انتظامی تأکید فرمودند که ما باید نیروی انتظامی در طراز جمهوری اسلامی و جامعه اسلامی و قرآنی داشته باشیم و به توفیق الهی می توانیم به چنین هدفی برسیم.

وی با اشاره به تأکیدات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر لزوم اقتدار همراه با محبت و صمیمت با مردم افزود: آیات قرآن کریم و روایات اهل بیت(ع) به صراحت نوع برخورد و مواجهه با مردم و درخواست ها و مطالبتاشان را برای ما تبیین کرده است که بایستی این معارف و آموزه‌های غنی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به روایتی از امام رضا(ع) ابراز کرد: امام هشتم شیعیان کتمان سر، مدارا با مردم و صبر در سختی ها و مصایب را از نشانه های شاخص مومنین برشمرده اند که حاوی درسهای آموزنده ای برای انسانها در همه اعصار است.

وی از خدمات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور تقدیر کرد و گفت: با تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی تکریم زائران و ایجاد محیط امن و آرام برای زیارت توام با معرفت از رویکردهای اساسی ما در دوره جدید است.

در ابتدای این دیدار، مدیرکل حراست آستان قدس رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای ایجاد امنیت پایدار در اماکن متبرکه رضوی و ساختمان های اداری پرداخت.

جعفر صباغیان گفت: تعامل دوسویه و اثربخشی بین اداره کل حراست آستان قدس رضوی و نیروهای نظامی و امنیتی استان وجود دارد و امیدواریم با اقداماتی که در حال انجام است به ارائه بهترین و کیفی ترین خدمات به زائران و مجاوران امام رضا(ع) بپردازیم.

 

 

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *