مدیرعامل جدید برای «پدیده»

روز یکشنبه در جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل سابق شرکت بین المللی توسعه گردشگری پدیده شاندیز ، ابولفضل انتظاری به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.

ابوالفضل انتظاری با سی سال سابقه خدمت در وزارتخانه‌‌های کشور، صنعت-معدن و تجارت، آموزش و پرورش و حضور فعال در مجموعه‌هایی همچون آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد و بانک شهر دقایقی پیش در جلسه‌ای با حضور رییس و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران شرکت بین المللی توسعه گردشگری پدیده و مدیر عامل سابق این شرکت، به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.

وی متولد ١٣۴۴ است. انتظاری دارای دانشنامه لیسانس حقوق سیاسی، فوق لیسانس مدیریت و دانشجوی در شرف فارغ التحصیلی دوره دکتری برنامه ریزی شهری بوده و در مدت سی سال در وزارتخانه‌های کشور، صنعت-معدن و تجارت، آموزش و پرورش و مجموعه‌هایی همچون آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و بانک شهر فعالیت کرده است.
از مهمترین مسئولیت‌ها و سوابق مدیریتی ایشان می‌توان به مشاور اقتصادی مدیرعامل بانک شهر، سرپرست شهرداری مشهد، جانشین شهردار و معاون اداری و مالی شهرداری مشهد، معاون دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدیر بیمارستان فوق تخصصی رضوی و عضو هیات مدیره بانک شهر کشور اشاره کرد.
از دیگر سوابق، مسئولیت‌ها و مدیریت اداری انتظاری می‌توان به حضور در وزارت کشور و وزارت صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.
در کارنامه وی عضویت در هیات مدیره شرکت‌های مختلف تخصصی  و اقتصادی به چشم می‌خورد. رئیس هیات عامل بانک شهر در استان‌های خراسان، شرکت قطار شهری مشهد، سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، هیات اجرایی نوسازی و بازسازی بافت فرسوده آبکوه مشهد و عضویت در هیات اجرایی احداث و ساخت اتوبان کنارگذر جنوبی مشهد از جمله آن‌ها است.
از دیگر فعالیت‌های انتظاری می‌توان به عضویت در شرکت راهبرد توسعه نامدار و شرکت مسکن و ساختمان جهان اشاره کرد. ارتباطات موثر با سرمایه گذاران و شرکت‌های تامین سرمایه و تسلط بر امور اقتصادی و مالی از جمله ویژگی‌های وی محسوب می‌شود.

 

 

منبع: سایت اخبار پدیده

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *