انهدام باند سارقان منازل در بلوار سرافرازان و پیروزی مشهد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی باند ۵ نفره سارقان منزل در بلوار سرافرازان و پیروزی مشهد متلاشی شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش دو فقره سرقت منازل در بلوار سرافرازان شهر مشهد بلافاصله موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حمیدرضا رزمخواه افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت با همکاری کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی صحنه های سرقت را به دقت بررسی و بر اساس بازه زمانی و مکانی و نوع اموال و شیوه و شگرد سارقان موضوع سرقت منزل را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.پس از چندین روز کار گسترده و تلاش شبانه‌روزی سرانجام یکی از سارقان که دارای ۵ فقره سابقه سرقت است را شناسایی و به صورت نامحسوس او را تحت نظر قرار دادند.

تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از دست داشتن متهم در سرقت ها در اقدامی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضایی او و دو همدستش را در منطقه سیدی دستگیر کردند. متهمان در بازجویی های به عمل آمده و در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به هفت فقره سرقت در محدوده بلوار سرافرازان و پیروزی با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کردند، که کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی همدستان متهم را در محدوده خیابان پیروزی دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء آنها حدود ۲۰۰ گرم انواع طلا و بدلیجات، ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه، یک دستگاه لب تاپ، یک دست کت و شلوار و هشت عدد فلش مموری کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرای اعزام و بنا به احکام صادره قضایی روانه زندان شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *