امیدهای واهی برای لیگ برتری شدن والیبال خراسان!

رییس هیات والیبال خراسان رضوی در حالی که تنها 5 روز به آغاز رقابت‌های سوپرلیگ والیبال کشور باقی مانده، هنوز از حضور نماینده این استان در این رقابت‌ها ناامید نیست.

«محمد حسین‌زاده‌»، در خصوص سرانجام حضور نماینده خراسان رضوی در سوپرلیگ والیبال کشور اظهار کرد: هنوز از تیم‌داری در سوپرلیگ ناامید نیستیم و در حال رایزنی هستیم تا از آخرین امیدهای خود برای حضور در این رقابت‌ها استفاده کنیم. امروز عازم تهران هستم تا با مسئولان مربوطه صحبت کنم.

وی افزود: با توجه به یازده تیمه شدن سوپرلیگ والیبال، امیدوار هستیم تا اگر شرایط مهیا شود در این رقابت‌ها شرکت کنیم.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی در خصوص جلسه 20 روز قبل داورزنی با وی تصریح کرد: در آن جلسه داورزنی چند توصیه برای والیبال استان داشت و در خصوص تیم‌داری در سوپرلیگ قول قطعی نداد اما گفت که شرایط را تا جایی که ممکن است مهیا خواهدکرد.

حسین‌زاده تاکید کرد: در ابتدا قرار بود توسط هیات تیم‌داری صورت گیرد که با آن مخالفت شد، پس از آن باشگاه را به ثبت رساندیم و مدارک لازمه هم برای شرکت در قرعه‌کشی لیگ ارسال شد اما متاسفانه از سمت سازمان لیگ با مخالفت روبه‌رو شد.

رییس هیات والیبال استان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیم‌داری مشهدی‌ها در سوپرلیگ والیبال صرفا با یک وام یک میلیاردی صورت گیرد، گفت: اصلا بحث وام مطرح نبوده‌است، چند اسپانسر و حامی پیدا شد که قرار است در طول مسابقات به تیم کمک کنند، ضمن اینکه در همان برآوردهای اولیه نیز می‌دانستیم که تیم‌داری در سطح نخست والیبال کشور حداقل 5 میلیارد هزینه دارد.

وی با اشاره به اینکه فارغ از نتایجی که به دست خواهدآمد می‌خواهیم تیم‌داری کنیم، گفت: گیریم هر 22 بازی را با شکست به پایان ببریم، می‌خواهیم چه در سوپرلیگ چه در لیگ یک تیم‌داری کنیم تا دوباره شور والیبال روی سکوهای مهران به راه افتد. تمام مسائل مالی هم به دوش همین 5، 6 نفری هست که در هیات‌مدیره نیز حضور دارند.

حسین‌زاده افزود: دو سال در سطح نخست والیبال کشور غایب بودیم، یک سال دیگر هم دور باشیم اتفاقی نمی‌افتد اما حیف است که استعدادهای خراسانی دیده نشوند. متاسفانه بخش اعظمی از صنعت‌گران و شرکت‌ها از تیم‌های والیبال خراسان شناختی ندارند.

رییس هیات والیبال خراسان رضوی در پاسخ به این سوال که پس چطور در روز انتخابات هیات والیبال استان، قول تیم‌داری خراسان در سوپرلیگ را داد، گفت: همواره تلاشم را برای حضور نماینده خراسان در این رقابت‌‎ها انجام دادم. امر این است که در خراسان صنایع خرد وجود دارند و خبری از صنایع سنگین نیست.

وی افزود: به این شرایط، مشکلات خاص اقتصادی فعلی حاکم بر کشور را ضمیمه کنید، سه شرکتی که در ابتدای امر قرار بود در موضوع تیم‌داری به هیات کمک کنند، امروز تعطیل شده‌اند و وجود خارجی ندارند.

حسین‌زاده در خصوص اقدامات دیرهنگام هیات والیبال برای حضور تیمی از خراسان در سوپرلیگ والیبال افزود: با 138 شرکت و سرمایه‌دار صحبت کردیم و تمام تلاش خود را برای حضور تیمی از خراسان در این رقابت‌ها انجام دادیم اما متاسفانه شرایط خاص اقتصادی سبب شد تا در این امر موفق نباشیم. ضمن اینکه بسیاری از صاحبان صنعت می‌ترسند که با حضور در ورزش، دارایی سروقت‌شان بیاید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *