اظهارات نماینده نیشابور درباره 2 وزیر پیشنهادی

یک عضو فراکسیون امید در مورد معرفی وزیر برای دو صندلی خالی وزرای دولت دوازدهم گفت: این افراد می توانستند سریع تر معرفی شوند اما حتما امکانش برای رییس جمهور فراهم نبوده است.

حمید گرمابی اظهار کرد: تاخیر بوجود آمده برای معرفی آقایان اردکانیان و غلامی مقداری زیاد بود و رییس جمهور در آخرین مهلت داده شده این کار را انجام دادند.

وی افزود: احتمال معرفی آقای اردکانیان از ابتدا مطرح بود اما خبر آقای غلامی را ما اخیرا شنیدیم و به نظر می‌رسد بعد از گزینه های متفاوتی که بنا به دلایلی مورد قبول قرار نگرفتند ایشان معرفی شده و احتمالا در گرفتن رای اعتماد به مشکل خواهند خورد و رای حداقلی خواهند آورد.

گرمابی بیان کرد: آقای غلامی تاکنون مسئولیت بزرگی نداشته اند و در دوران مسئولیت شان در دانشگاه همدان هم مقداری حواشی دانشجویی در موردشان گزارش شده است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آقای اردکانیان چهره شناخته شده و بین‌المللی هستند و با توجه به تخصصی که در حوزه آب دارند و مشکل امروز کشورمان هم این موضوع است امیدواریم بتوانند قدم‌های مناسبی را با پتانسیل‌های آن مجموعه در حوزه آب بردارند.

گرمابی خاطرنشان کرد: در حوزه آموزش عالی در دوره‌های اخیر مشکلات متنوعی وجود داشته و حساسیت‌های زیادی روی این موضوع وجود دارد و باعث شده تا از ظرفیت های توانمند این حوزه محروم شویم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *