استانداری خراسان رضوی در پیچ و خم تغییر یا ابقاء

۳ گزینه پیشنهادی اصلاح طلبان به دولت

رئیس دوره ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان خراسان رضوی ۳ گزینه پیشنهادی این شورا برای استانداری خراسان رضوی به دولت را اعلام کرد.

قاسم غفوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسنا-منطقه خراسان، اظهار کرد: بعد از برگزاري جلسات شورای هماهنگی و تشکیل کمیته ای در ارتباط با موضوع تغییر استاندار در نهایت در جلسه امشب شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان ۳ گزینه حائز اکثریت آرا برای پیشنهاد به دولت را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: بر اساس اکثریت آرا آقایان حسین امینی، محسن مهرعلیزاده و هادی پژوهش ۳ گزینه پیشنهادی اصلاح طلبان به دولت برای سکان داری استانداری خراسان رضوی است.

رئیس دوره ای شورای هماهنگی اصلاح طلبان خراسان خاطرنشان کرد: این ۳ گزینه فردا با هماهنگی ستاد دکتر روحانی به وزارت کشور ارائه می شود.

 

استانداران پیشنهادی تا هفته آینده به دولت معرفی می‌شوند

در همین حال عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در بدو ورود به استان گیلان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پروسه تغییر استانداران تا چه مدت به پایان می رسد، اظهارداشت: قرار بود تا آخر شهریورماه تغییر استانداران به پایان برسد اما با سفر دکتر روحانی به سازمان ملل این مسئله به تاخیر افتاد.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش ما این است که به ثبات مدیریتی در استان‌ها لطمه‌ای وارد نشود، افزود: استانداران پیشنهادی چند استان دیگر هم ظرف این هفته و هفته آینده به دولت معرفی می شوند.

وزیر کشور درباره تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در کشور گفت: از یک ماه قبل تمام تمهیدات لازم اندیشه شده تا این مراسم در آرامش و امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شود و این تمهیدات نیز به تمام استانها و شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

رحمانی فضلی تاکید کرد: تمامی نیروها آماده هستند تا مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور به بهترین نحو برگزار شود و تا الان هم مشکلی در این رابطه نداشتیم و هیچ نگرانی هم وجود ندارد.

 

 

سرویس سیاسی «صبح امروز»

image_print
929 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *