احداث و تکمیل سه پروژه بزرگ اقتصادی و فرهنگی در سرخس

با حضور قائم مقام توليت آستان قدس رضوي عمليات اجرايي احداث و تكميل ٣ پروژه عظيم اقتصادي و فرهنگي در شهرستان سرخس آغاز شد.

سيد مرتضي بختياري صبح چهارشنبه كلنگ احداث مدرسه امام رضا(ع) را در منطقه محروم شهرك شهيد رجايي شهرستان سرخس به زمين زد و از مراحل تكميل و تجهيز پروژه‌هاي بزرگترين كارخانه توليد كاشي شرق كشور و گاوداري صنعتي 2 هزار راسي بازديد كرد.

وي اظهار کرد: با توجه به تاكيدات رهبر معظم انقلاب در منشور هفت‌گانه، آستان قدس رضوي برنامه‌ريزي جدي و مدوني براي رفع محروميت و ايجاد اشتغال دارد و شهرها و روستاهايي كه موقوفات امام رضا(ع) در آنجا قرار دارند، در اولويت اقدام است.

 

مشاركت مردم براي صيانت و آباداني موقوفات

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي در جمع اعضاي شوراي اداري، شوراي اسلامي شهر و شوراهاي روستاهاي اين شهرستان در فرهنگسراي بزرگ امام رضا(ع) اذعان داشت: توسعه و تعميق فرهنگ رضوي و سيره اهل بيت(ع) نياز امروز جامعه است و آستان قدس رضوي تحقق اين مهم را رسالت خود تعريف كرده است.

وي با اشاره به سرمايه گذاري عظيمي كه توسط آستان قدس رضوي در منطقه ويژه اقتصادي سرخس صورت گرفته اظهار کرد: بدون شك توسعه اين شهرستان با رونق اقتصادي و توسعه منطقه ويژه محقق می‌شود و اميدواريم با همكاري دولت و مجلس هرچه سريعتر موانع موجود برطرف شود.

بختياري با بيان اينكه جلسات مستمري با حضور معاونت امداد مستضعفين آستان قدس رضوي، بخش اشتغال كميته امداد امام خميني(ره) و بسيج سازندگي در حال برگزاري است،گفت: توليت آستان قدس رضوي رسيدگي به وضع مناطق كم برخوردار و گره گشايي از كار محرومان به ويژه در مناطق موقوفه را با رويكرد ايجاد اشتغال براي زندگي عزتمندانه را به عنوان تكليف و وظيفه اصلي در دوره جديد ابلاغ فرمودند.

وي تصريح كرد: مردم شريف ايران اسلامي كه در مناطق موقوفه حضرت امام رضا(ع) زندگي مي كنند، دلداده و ارادتمند امام هشتم هستند و روزي خود را از خوان متنعم ايشان مي دانند.

قائم مقام توليت آستان قدس رضوي گفت: عمران، توسعه، آباداني و رفع معضل بيكاري و ازدواج جوانان اين منطقه با مشاركت و همكاري شما عزيزان مرتفع می‌شود و همكاران خدوم ما در آستان قدس رضوي نيز تمام تلاش و همت خود را در این راه به کار می‌گیرند.

 

 

منبع: آستان نیوز

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *