آمریکا اگر برجام را نقض کند مجلس پاسخی قاطع می‌دهد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، معتقد است: بی توجهی سران کشورها به سخنان سخیف و بی پایه و اساس رئیس جمهورآمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل در همان جلسه پاسخی مناسب به این اظهارات بود.

رمضانعلی سبحانی فر با اشاره به ادعاهای رئیس جمهورآمریکا در خصوص توافقنامه برجام گفت: همگان شاهد تاکید اعضای 5+1 بر پایبندی جمهوری اسلامی ایران به توافقنامه برجام بوده اند ضمن اینکه این توافقنامه قراداد میان دو کشور نیست که آمریکا بتواند آنرا برهم بزند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بر آمادگی نمایندگان ملت برای پاسخگویی به هر گونه زیاده خواهی و یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد.

همچنین نماینده گناباد در مجلس شورای اسلامی، معتقد است: امروز ایران به قدرت منطقه ای تبدیل شده است و سخنان ترامپ پیامد همین شکست ها و حاصل ایستادگی مردم ایران طی سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم همچنان پای انقلاب و آرمانهای آن ایستاده اند.

حمید بنایی اظهار داشت: لحن رئیس جمهور آمریکا هنوز کاسب کارانه است او با ادبیات گانگستری خود هنوز نمی داند که باید ما مردم ایران با احترام سخن بگوید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید براین نکته که رئیس جمهوری امریکا باید از ملت ایران عذرخواهی کند تاکید کرد: برجام یک موافقتنامه بین الملی است اگر آمریکا بخواهد بیشتر بدعهدی کند به فرموده مقام معظم رهبری اگر آنها برجام را پاره کنند قطعا ما آنرا به اتش خواهیم کشید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *