اسکان 411 هزار مسافر تابستانی در مدارس خراسان رضوی

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از آغاز اسکان تابستانی سال جاری مسافران در مدارس این استان تا پایان 19 شهریور جاری 411 هزار و 208 نفر در مدارس اقامت کرده اند.

غلامرضا نجاتی با اشاره به اسکان 411 هزار مسافر تابستانی در مدارس خراسان رضوی افزود: این تعداد در قالب 114 هزار و 224 خانوار از 25 خرداد گذشته تا پایان وقت دیروز در مدارس خراسان رضوی پذیرش شده اند.

وی افزایش میزان اسکان مسافران تابستانی را در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته بیش از 10 درصد اعلام و بیان کرد: تاکنون دو میلیون و 365 هزار و 770 نفرروز اقامت مسافر در مدارس خراسان رضوی ثبت شده است.

دبیر ستاد اسکان اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در سال جاری 411 مدرسه برای میزبانی مسافران تابستانی در سطح این استان آماده شده است. این تعداد مدرسه با چهار هزار کلاس برای اسکان مسافران در مقایسه با پارسال 10 درصد بیشتر است. از این تعداد 351 مدرسه با سه هزار و 362 کلاس در مشهد دایر است.

وی با تاکید به اینکه خراسان رضوی دارای هفت هزار و  500 مدرسه با حدود 54 هزار کلاس درس است، گفت: پذیرش و اسکان تابستانی فرهنگیان در مدارس از 25 خرداد آغاز شده و تا 20 شهریور ادامه دارد.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *