کشف محموله بزرگ لوازم تحریر قاچاق در خراسان رضوی

با هوشیاری پلیس شهرستان سبزوار خودرو تریلی حامل ۱۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال لوازم تحریر قبل از رسیدن به مقصد شناسایی و توقیف شد.

صبح روز گذشته مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان سبزوار هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور شاهرود به سبزوار به یک دستگاه تریلی مشکوک و خودرو را با علائم هشداردهنده متوقف کردند.

سردار قادر کریمی گفت: پلیس شهرستان سبزوار پس از بررسی مدارک بار خودرو در بازرسی از آن ۳۲۰ هزار و ۲۲۵ قلم انواع لوازم‌التحریر قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی شامل دفتر، خودکار، قلم، ماشین حساب، میز تحریر با صندلی، لیوان سرامیکی بزرگ، سایت بادی، برچسب رنگی و ….. کشف کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش محموله ۱۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: خودروی تریلی توقیف و راننده ۴۴ ساله آن پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا به عنوان یکی از عوامل ایجاد امنیت برای حمایت از تولیدات داخلی و به طبع آن اشتغال زایی است که کارکنان پلیس خراسان رضوی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *