پدیده هم مدعی است

بازیکن مشهدی تیم فوتبال پدیده معتقد است اینکه پدیده توانسته با قدرت استقلال را در آزادی شکست دهد به واسطه قدرت بالای پدیده بوده نه ضعف استقلال.

معین عباسیان، در خصوص عملکرد پدیده در پنج هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: عملکرد خیلی خوبی در پنج هفته نخست لیگ برتر داشتیم، پیروزی پرگل مقابل سپاهان و شکست استقلال در آزادی اتفاقی نبود و نشان داد که از پتانسیل بالایی برخورداریم.

وی افزود: پدیده در لیگ برتر هفدهم کاملا متحول شده و در هر مسابقه تنها به پیروزی فکر می‌کنیم، امیدوارم بتوانیم این روند را تا پایان لیگ حفظ کنیم و همچنان جزو بالانشینان جدول باقی بمانیم.

عباسیان در رابطه با اینکه پدیده این روزها بالاتر از تیم‌های بزرگی همچون سپاهان، ذوب، استقلال و … گفت: ما هم تیم بزرگی هستیم و با چند نتیجه خوب دیگر به همه ثابت می‌شود که روی پدیده هم باید به اندازه دیگر مدعیان لیگ حساب باز کنند. کادرفنی بادانش در کنار بازیکنان باانگیزه سبب شده‌اند که به بهترین شکل ممکن نتیجه بگیریم.

بازیکن مشهدی تیم پدیده گفت: اینکه برای نخستین بار توانستیم استقلال را در آزادی شکست دهیم، اتفاقی نبود و تنها به ضعف استقلال مربوط نبود. ما خوب بودیم که توانستیم با 2 گل اختلاف استقلال را شکست دهیم وگرنه چرا باقی تیم‌ها چنین کاری نکردند؟ مگر استقلال خوزستان با همین استقلال در آزادی روبه‌رو نشد؟ ضمن اینکه اگر برد مقابل استقلال اتفاقی بود، چهار گلی که به سپاهان زدیم چه بود؟

عباسیان در خصوص دیدار با تراکتورسازی در جام حذفی خاطرنشان کرد: دیدار سختی مقابل تراکتور خواهیم‌داشت، گرچه این تیم در فصل نقل و انتقالات نتوانست حضور داشته‌باشد اما یکی از بهترین مربیان ایران را در اختیار دارد. امیدوارم دوباره روزهای خوب پدیده مقابل تراکتورسازی تکرار شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *