چاپ چهارم «حکمت‌های باقری» روانه بازار شد

به‌نشر همزمان با ایام شهادت امام محمدباقر(ع) چاپ چهارم کتاب «حکمت‌های باقری» را روانه بازار نشر کشور کرده است.

کتاب «حکمت‌های باقری» هشتمین جلد از مجموعه «راه زندگی» به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین «جواد محدثی» است.

از ویژگی‌های این اثر که برای نخستین بار در سال 1389 توسط به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر شد، می‌توان به تبیین 40 موضوع اخلاقی و اجتماعی با ترجمه‌ای روان همراه با توضیحی مختصر و استفاده از اشعاری متناسب در لابه‌لای مطالب اشاره کرد. نویسنده در این اثر، 40 سخن حکمت‌آمیز برگرفته از احادیث امام محمدباقر(ع) را همراه با توضیح مختصری بیان می‌کند که این امر بهره‌وری از این احادیث را افزون‌تر می‌کند.

برترین جهاد، بهترین سپاس، گفتار نیکو، سلامت دل، نشانه‌های تواضع، علم‌آموزی، دست بالا داشتن، همراهی حیا و ایمان، زشتی درخواست، زندان حرص، شاد کردن مؤمن، صدق و امانت، سنت خوب و بد، دفاع از آبروی مؤمن، آتش حسد، ظاهر و باطن، جوان و دین‌شناسی، عزت، خودکشی، بهای بهشت، شکر و استغفار، غیبت و پرده‌دری، حد همسایگی و … را می‌توان به عنوان برخی از عناوین این کتاب برشمرد.

به‌نشر(انتشارت آستان قدس رضوی) چاپ چهارم کتاب «حکمت‌های باقری» را در قطع رقعی منتشر کرده و با قیمت 75 هزار ریال در دسترس عموم مخاطبان قرار داده است.

شایان ذکر است مجموع شمارگان چاپ قبلی «حکمت‌های تقوی» 5450 نسخه بوده که در چاپ سوم این اثر 1000 نسخه به تیراژ آن اضافه شده است.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *