پایان زورگیری های دو پسر نوجوان در مشهد

دو پسر نوجوان که از چند روز قبل در خیابان های مشهد زورگیری می‌کردند دستگیر شدند.

در پی یک گزارش زورگیری از یک فروشگاه در محدوده بلوار امامت مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تیم گشتی کلانتری سجاد بلافاصله در محل مورد نظر حاضر شدند.

سرهنگ بوستانی گفت: پلیس دو پسر نوجوان که عامل زورگیری بودند را دستگیر و تحقیقات پرونده آغاز شد.

شاکی این پرونده در تحقیقات اولیه اظهار داشت: که دو پسر نوجوان وارد فروشگاه شده و اجناس خریداری شده توسط یک مشتری به ارزش ۷۰۰ هزار تومان را هنگامی که این فرد قصد داشت مبلغ خرید را با کارت عابر بانک از دستگاه کارتخوان کسر کند را با زدن اسپری به صورت فروشنده به سرقت بردند که پلیس راه آنها را سد می کند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: در بازرسی بدنی از دو پسر نوجوان یک عدد اسپری فلفلی، شوکر برقی، بیسیم اسباب بازی، چاقو، دستکش، دو عدد نقاب، و یک رشته دستبند پلاستیکی کشف شد.

متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده اعتراف کردند از چند روز قبل با تهیه این وسایل از شهروندان در کوچه و پس کوچه ها زورگیری می‌کردند.

سرهنگ بوستانی با اشاره به این مطلب که تحقیقات از دو متهم پرونده برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنها ادامه دارد گفت: خانواده‌ها باید در فضایی صمیمانه مراقبت دوستانه از فرزندان خود داشته باشند و برای اوقات فراغت آنها برنامه‌ریزی کنند تا از وقوع چنین آسیب‌هایی پیشگیری شود.

image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *