نان، متهم ردیف اول است

کارشناس مسئول اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ظرف پنج گذشته امسال بالاترین تعداد شکایتهای مردم به سامانه تلفنی دریافت شکایات مردمی 124 در این استان مربوط به نان بوده است.

مهدی مقدسی افزود: در این مدت 651 شکایت از صنف تولیدکنندگان نان گزارش شد. در بررسی این شکایتها 254 متخلف شناسایی شدند. موضوع شکایات در مورد کیفیت و قیمت نان بوده است.

پنج هزار و 285 واحد نانوایی در خراسان رضوی فعالیت دارند. از این تعداد هزار و 780 واحد دارای پروانه کسب در مشهد مستقر هستند.

وی ادامه داد: ظرف این مدت در مجموع هفت هزار و 790 گزارش شکایت به مرکز دریافت شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی رسید که از این تعداد پنج هزار و 563 مورد شکایت به صورت تلفنی، هزار و 308 مورد به صورت حضوری و کتبی و 920 مورد از سوی ناظر بر عملکرد صنوف بوده است.

کارشناس مسئول اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد شکایت نیز سه هزار و 83 مورد متخلف و چهار هزار و 196 مورد غیرمتخلف شناخته شدند.

وی افزود: شکایات دریافتی به جز نان شامل 111 مورد مربوط به میوه و تره بار، 213 مورد مربوط به پوشاک و 290 مورد مربوط به آبمیوه و بستنی بوده است. تعداد متخلفان شناخته شده در این گروه از شکایات به جز نان شامل 548 تخلف در حوزه میوه و تره بار، 104 تخلف در حوزه پوشاک و 160 تخلف در حوزه آبمیوه و بستنی است.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *