مهربان: امیدوارم این روند ادامه‌دار شود

مهاجم گلزن پدیده معتقد است در دو سه دقیقه پایانی دیدار برابر تراکتور بازی از دست شان در رفت و از جام حذفی، کنار رفتند اما در دیدار هفته آینده برابر این تیم به پیروزی خواهند رسید.

«حسین مهربان»، درخصوص گلزنی‌اش مقابل سایپا و پیروزی‌شان گفت: بازی خوب  و سختی بود. سایپا تیم پرمهره و خوبی دارد. بچه‌های ما از لحاظ روحی روانی نسبت به سایپا بهتر بودند و به همین دلیل توانستیم بازی را ببریم. خوشحالم بعد از حضور در زمین گل زدم و توانستم به تیمم کمک کنم امیدوارم این روند ادامه‌دار شود  و در بازی‌های آینده هم امتیازات خوبی جمع آوری کنیم تا در آخر فصل بهترین نتیجه را برای خودمان رقم بزنیم.

او در پاسخ به سوالی که پدیده مقابل سایپا بیشتر پرسپولیسی بود و همین موضوع انگیزه بیشتری به تیم برای بردشان فراهم کرده می‌گوید: تنها بچه‌های پرسپولیسی سابق نبودند که انگیزه برد داشتند بلکه همه بچه‌ها با فکر برد به میدان رفتند و همه با هم توانستیم نتیجه را تغییر دهیم.

وی درباره رویارویی با تراکتور بعد از شکست‌شان در رقابت‌های جام‌حذفی مقابل آن‌ها خاطرنشان کرد: متاسفانه در هفته پیش و در رقابت‌های جام‌حذفی مقابل تراکتور در دو، سه دقیقه پایانی بازی از دستمان خارج شد گل خوردیم و حذف شدیم اما در بازی هفته آینده‌مان با یک نتیجه خوب تراکتور را شکست خواهیم داد.

مهاجم پدیده در پایان در رابطه با وقفه لیگ و تاثیرگذاری‌اش گفت: به نظرم هرچقدر تعطیلات لیگ کمتر شود بهتر است اگرچه ما توانستیم از این تعطیلات استفاده ببرم و 3 امتیاز خوب مقابل سایپا کسب کنیم؛ اما تیم‌ها هرچقدر در کوران مسابقات باشند بهتر می‌توانند نتیجه بگیرند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *