دولت نگاه ویژه‌ای به خراسان رضوی داشته باشد

عضو هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی گفت: خراسان یک قطب و محل تصمیم‌گیری است و باید مدیران این استان با دولت همگام باشند.
عباس میرزاده اظهار کرد: اگر دولت دوازدهم می‌خواهد مردم او را همراهی کنند باید مدیرانی که همسو با دولت باشند، به کار گیرند.
وی با اشاره به اینکه وقتی یک مدیر ارشد انگیزه نداشته باشد نمی‌تواند کار خوبی انجام دهد، تاکید کرد: من توصیه می‌کنم دولت نگاه ویژه‌ای به خراسان رضوی داشته باشد.
عضو هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی اظهار کرد: حامیان دولت و اصلاح طلبان تمام قد پای کار آقای روحانی آمدند، اگر حضور اصلاح طلبان در ستادهای آقای روحانی فعال نبود قطعا آقای روحانی در انتخابات موفق نمی‌شدند.
میرزاده با بیان اینکه ما انتظار داریم رئیس جمهور عنایت ویژه‌ای نسبت به استان خراسان رضوی داشته باشند، اظهار کرد: خراسان یک قطب و محل تصمیم‌گیری است و باید مدیران این استان با دولت همگام باشند، بعد از چهار سال ما در استان هنوز مدیرانی داریم که با دولت همگام و همراه نیستند و هنوز نمایندگی دولت گذشته را نیابتا بر عهده دارند.
عضو هیات رئیسه شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی عنوان کرد: من توصیه می‌کنم دولت کسانی را که به سیاست‌هایش اعتقاد  دارند و دولت را همراهی کردند و استان را می‌شناسند به کار دعوت کند، ما خواستار یک تغییر و تحول اساسی در خراسان رضوی هستیم.
وی با بیان اینکه حضور بانوان و جوانان سهم به سزایی در پیروزی آقای روحانی داشتند، گفت: امروزه ما شاهد هستیم بانوان و جوانان سهم کمرنگی دارند و دولت باید در مسئولیت‌ها از بانوان و جوانان استفاده کند.
 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *