دولت بايد معاش کارمندان را تأمين کند

نماينده مردم گناباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: دولت بايد نسبت به حفظ شأن کارمندان و تأمين مسائل مالي آنها اقدام کند و به جاي کارمندان، نجومي‌بگيران را مورد عتاب و خطاب قرار دهد.
حميد بنايي نماينده مردم گناباد و بجستان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اظهارات اخير رئيس‌جمهوري مبني بر اينکه هر يک از کارمندان دولت که از حقوقش راضي نيست، برود، گفت: اين لحن و اين طرز برخورد با کارمندان صحيح نيست و بايد دولت به معاش کارمندان توجه داشته باشد.
وي افزود: دولت بايد به کارمند خود احترام بگذارد و به مسائل مالي آنها توجه داشته باشد. امروزه بسياري از کارمندان وضعيت خوبي به لحاظ مالي ندارند و حقوق آنها کفاف اجاره مسکن و اياب و ذهابشان را بيشتر تأمين نمي‌کند.
نماينده مردم گناباد در مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد ضمن تأمين مالي، دوره‌هاي آموزشي براي کارمندان برگزار شود تا شاهد انجام امور در سيستم اداري به شکل بهتر آن و تعامل بهتر کارمندان و مردم با هم باشيم.
بنايي خاطرنشان کرد: بايد به جاي کارمندان جزء، نجومي‌بگيران و کساني که از رانت‌هاي ويژه برخوردارند بايد مورد عتاب و خطاب قرار گيرند و نسبت به آنها سخت‌گيري شود.
وي در پايان گفت: حرمت‌گذاري به کارمندان و خانواده‌هاي آنها و اعطاي تسهيلات بايد در اولويت کار قرار گيرد و امورات مربوط به اين قشر مورد ساماندهي قرار گيرد و کارمندان نيز بايد ضمن خدمتگذاري به مردم به وظايف خود به نحو احسنت عمل کنند چرا که ما هرچه داري از مردم داريم.

 

 

منبع: فارس

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *