دستگیری 130 متجاوز توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: ماموران هنگ مرزی تایباد موفق به دستگیری 130 نفر از اتباع بیگانه شدند.

سردار جان نثار در تشریح جزئیات این عملیات افزود: در هفته گذشته با توجه به حساسيت هاي زياد در ايام خاص، مامورين هنگ مرزی تایباد با تلاش هاي پي در پي  و انجام کمين هاي شبانه روزی توانستند 130 نفر از اتباع بیگانه که قصد تجاوز به خاک کشورمان را داشتند، دستگير نمايند.

وی بیان کرد: نیروی های مرزبانی این هنگ همچنین توانستند با اشرافیت اطلاعاتی ای که بر منطقه دارند در عملیات های جداگانه مقدار 5 هزار و 70 لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط نمایند. در چند روز گذشته نیز مرزبانان خراسان رضوی در ايست و بازرسي 17 شهریور با خلاقيت و جستجوهاي مداوم توانستند تعداد 72 گوشي موبايل هوشمند فاقد کارتون که به صورت ماهرانه ای در کاپوت یک خودروی سواری جاساز شده بود را کشف کنند و راننده خودرو را به مراجع قضایی تحویل دادند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان اين مرز و بوم از هر فرصتي به منظور پيشبرد اهداف شوم خود مانند ورود کالاي غير مجاز و غيره به داخل خاک کشور عزيزمان استفاده مي کنند تا تيشه به ريشه جامعه بزنند. اما مرزبانان غیور و شجاع خراسان رضوی هميشه مانند کوهي استوار در برابر اين قانون شکنان و سوداگران مرگ ايستاده تا با جلوگيري از ورود متجاوزين و با نشان دادن برخورد قاطع و جدي، اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگي در سايه جامعه اي امن را براي هموطنان عزیزمان به ارمغان آورند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *