دستگيری متهم به قتل جوان 25 ساله در كمتر از 6 ساعت

متهم به قتل جوان 23 ساله در شهرستان نيشابور در كمتر از 6ساعت  دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور در تشريح اين خبر گفت: ساعت 22:45 دقيقه شب 24 شهریور سال جاری يك مورد مشاهده جوان غرق به خون در مقابل يك تالار عروسي در محدوده جاده فيل خانه كه بر روي زمين افتاده  به مركز 110 اعلام كه بلافاصله ماموران كلانتري 12 جمهوري به محل اعزام شدند.

سرهنگ حسين بيات مختاري افزود: مصدوم توسط عوامل اورژانس به بيمارستان انتقال ليكن عليرغم تلاش پزشكان بر اثر جراحت ناشي از چاقو خوردگي فوت مي نمايد.

با تاييد قتل بلافاصله تيم هايی از كارآگاهان تشخيص هويت و دايره مبارزه با جرايم جنايي به همراه دادستان ،فرمانده انتظامي شهرستان در محل حاضرو با دستور مقام قضائي تحقيقات خود را برای شناسايي و دستگيري متهم اصلي آغاز كردند .

در تحقیقات میدانی در محل مشاهده مشخص شد تعداد پنج جوان  با يكديگر و پس از مجروح نمودن جواني  با چاقو به ناحيه گردن با استفاده از يك دستگاه خودرو سواري پژو پارس سفيد رنگ از محل متواري مي شوند .

باسرنخ به دست آمده، از سوي 110 در كل سطح حوزه استحفاظي شهرستان طرح مهار با نظارت فرمانده انتظامي شهرستان اجرا تا اين كه در ساعت 04:39 دقيقه بامداد يكي از متهمين با رد زني هاي پليسي و اطلاعاتي در بلوار بعثت شناسايي و پس از هماهنگي قضايي در يك اقدام غافلگيرانه و ضربتي دستگير شد .

متهم 23 ساله در تحقيقات فني و پليسي با قبول بزه انتسابي اعتراف كرد :بنده به اتفاق سه نفر ديگر از دوستانم با مقتول درگير كه با استفاده از چاقو به ناحيه گردن وي ضرباتي وارد و سپس متواري شديم .

با مشخص شدن ساير همدستان وي ديگر متهمان نيز در عمليات جداگانه ديگر دستگير و متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفي متهمان  به قتل به دادسرا و تاکيد مجدد بر ريشه يابي اين گونه رفتار هاي هيجاني و انجام کارهاي فرهنگي و اصلاحي در حل اين مشکل گفت: اغلب افراد قبل از ارتكاب چنين رفتارهايي به ندرت به فكر مجازات و عواقب آن مي باشند و مي بايست افراد ضمن بالا بردن آستانه تحمل خود ،شهروندان هم نقش خود را در ميانجي‌گري و رفع اختلافات ايفا کنند تا شاهد اين گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *