خانه احزاب استان بودجه ندارد

عضو هیات رئیسه خانه احزاب خراسان رضوی گفت: خانه احزاب استان هنوز در ابتدای راه است و برنامه، بودجه و امکانات خاصی ندارد.

محمد حسین بحرینی اظهار کرد: از زمان راه اندازی خانه احزاب یک سال در استان خراسان رضوی و حدود یک سال و نیم در کشور می‌گذرد. قوانین و دستورالعمل‌های خانه احزاب آماده نبوده اما در دوره ۶ ماهه دستورالعمل ها آماده شده است.

وی در خصوص کمرنگ شدن فعالیت خانه احزاب در 6 ماهه اخیر، عنوان کرد: به دلیل اختلاف با خانه احزاب کشور که معتقد بودند خودشان آیین نامه‌ها و قوانین جامع خانه احزاب استان‌ها را آماده و ارسال می کنند و نیز تحت الشعاع قرار گرفتن فعالیت‌های خانه احزاب در زمان انتخابات که شائبه سوء استفاده جریانی که ریاست دوره را عهده دار بود، وجود داشت، فعالیت خانه احزاب کمرنگ شد.

عضو شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان خراسان رضوی افزود: دو هفته پیش فعالیت خانه احزاب با ریاست اصولگرایان دوباره از سر گرفته شد. در این مدت خانه احزاب تهران نیز فعالیت خاصی نداشت اما در استان آیین نامه ها کامل شد و به زودی کمیته ها تشکیل می شود و به سمت عملیاتی شدن پیش خواهد رفت. بنده پیشنهاد دادم تا در تابستان ۹۷ نشست همگانی خانه احزاب سراسر کشور در مشهد برگزار شود.

بحرینی با بیان اینکه هنوز تا شکل گیری نقش موثر خانه احزاب فاصله زیادی وجود دارد، گفت: در این راستا مشکلاتی وجود دارد اما استانداری فضا را در اختیار گذاشته و کمک کرده که این قدم بسیار بزرگی است. خانه احزاب هنوز به نقش آفرینی نرسیده اما بعد از شروع فعالیت‌هایش، نقش خود را ایفا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه گروه‌ها و تشکل های سیاسی از خانه احزاب استقبال خوبی کردند، خاطرنشان کرد: استقبال اصلاح طلبان، اصولگرایان، معتدلین و ادارات کل از خانه احزاب قابل قبول بوده و استانداری نیز حمایت‌های لازم را داشته است. اعضای خانه احزاب نیز بعد از این، جلسات مداومی در قالب کمیته ها با مدیران کل و نهادهای مختلف برگزار خواهند کرد.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *