حضور گروه پزشکی سپاه در بخش جنگل شهرستان رشتخوار

فرماندار رشتخوار گفت: با اعزام گروه جهادی 35 نفره سپاه پاسداران شامل پزشک، دندانپزشک و پرستار به بخش 30 هزار نفری جنگل ساکنان این منطقه از خدمت رایگان پزشکی برخوردار شدند.

خالقداد عرب با روز پنجشنبه افزود: در این چارچوب ظرف چهار روز افزون بر 10 هزار نفر توسط اعضای گروه جهادی بطور رایگان معاینه شده و خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند.

مسئول این گروه جهادی نیز گفت: جهادگران اردوهای جهادی برای دومین سال متوالی در مناطق محروم شهرستان رشتخوار خدمت رسانی می‌کنند.

سرهنگ مهران جاوید افزود: دانشگاه افسری امام حسین(ع) با توجه به تاکیدات و سخنان مقام معظم رهبری در تلاش جهت رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم در این چارچوب گروههای جهادی را اعزام می کند.

فرمانده سپاه رشتخوار هم به خبرنگارایرنا گفت: با حضور نخستین گروه از گروههای جهادی دانشگاه امام حسین(ع) سپاه در مناطق محروم این شهرستان سنگ بنای خوبی نهاده شد.

سرهنگ پاسدار علی یعقوبیان افزود: هم اکنون 90 جهادگر اردوهای جهادی دانشگاه امام حسین(ع) در زمینه عمرانی و خدماتی نیز در مناطق محروم شهرستان رشتخوار در حال فعالیت هستند. هفت واحد مسکونی توسط این جهادگران در مناطق محروم ساخته شده است. این اردوی جهادی تا پایان شهریور جاری در روستاهای شهرستان رشتخوار فعال است.

 

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *