حضور میراث فرهنگی خراسان رضوی در نمایشگاه فرصت‌هاتی سرمایه‌گذاری

مدیر کل میراث فرهنگی خراسان رضوی از حضور موفق این اداره‌کل در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه بیمه، بانک و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمد رحیم رهنما در این باره اظهار داشت: اداره‌کل میراث فرهنگی خراسان رضوی در نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری، زیارت، فناوری‌های جدید و طرح‌های گردشگری شامل اپلیکیشن و کتابچه هفت زبانه، راهنمای زائر،کتاب نفیس مشهد مقدس، راهنمای گردشگری و توانمندی‌ها و فرصت‌های حوزه صنایع دستی و کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری به نمایش داده شد.

وی افزود: تمامی شهرستان‌های استان در حوزه گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری این حوزه شرکت کرده بودند و فرصت‌های سرمایه گذاری حوزه گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌ها به خوبی معرفی شده بود.

رهنما تصریح کرد: حضور مجموعه سازمان گردشگری در کنار بانک‌ها و تامین کننده‌های مالی و بیمه‌ها منجر به شکل‌گیری گفتمان جدیدی برای تنظیم پروژه ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری شده بود و مورد استقبال سرمایه داران و فعالان این حوزه قرار گرفت.

گفتنی است دومین نمایشگاه بورس،بانک، بیمه و فرصت‌های سرمایه گذاری مشهد 2تا 5شهریور ماه در مشهد برگزار شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *