برگزاری کلاس‌های داوری درجه سه بازی‌های بومی و محلی

رییس هیات ورزش‌های بومی و محلی از برگزاری کلاس‌های داوری درجه سه بازی‌های بومی و محلی در خراسان رضوی خبر داد.

محمدرضا خوش‌باطن، در خصوص فعالیت‌های اخیر هیات ورزش‌های بومی و محلی خراسان‌رضوی اظهار کرد: 30 ورزشکار در بخش آقایان و بانوان به مسابقات ورزش‌های بومی و محلی ریاست جمهوری که در استان اصفهان در شهرستان شاهین‌شهر برگزارشد اعزام کردیم. این مسابقات از سوی نهاد ریاست‌جمهوری با حضور 30 استان کشور برگزار شد. همچنین در یک ماه گذشته در هر دو بخش آقایان و بانوان به جشنواره بازی‌های بومی و محلی در شهرستان‌های گرمسار و قائن ورزشکار اعزام کردیم.

وی افزود: همچنین المپیاد بازی‌های بومی و محلی در بخش بانوان در رده سنی  نوجوانان در شهرهای مشهد، تربت جام و گناباد و در بخش آقایان در همین رده سنی در شهرهای مشهد و کاشمر نیز برگزار شد. بخش بانوان شامل رشته‌های هفت‌سنگ، دال‌پلان و لی‌لی و بخش آقایان هفت‌سنگ، خروس‌جنگی و دال‌پلان نیز بود.

رییس هیات ورزش‌های بومی و محلی در خراسان‌رضوی ادامه‌داد: هدف از برگزاری این المپیاد گذراندن اوقات فراغت نوجوانان بود که با شعار “ورزش عالیست، اعتیاد هرگز” برگزار شد. آخرین مرحله مقدماتی المپیاد در بخش آقایان آخر هفته جاری در سرخس برگزار خواهدشد.

خوش‌باطن تصریح‌کرد: اجرای طرح استعدادیابی در رشته والیبال در رده سنی نونهالان و نوجوانان در بازی‌های کلاسیک در مشهد را داشتیم که با استقبال خیلی خوبی همراه بود. در این طرح به‌‎صورت فشرده استعدادیابی و دانش‌افزایی را پیش گرفتیم و همچنین دیداری دوستانه در استان برگزار کردیم که با برتری تیم روستاییان همراه بود. همچنین استعدادیابی در بخش بانوان در هفته‌های آتی نیز انجام خواهد‌شد.

وی افزود: طرح استعدادیابی در دیگر رشته‌ها مانند تیراندازی با کمان، دو و ومیدانی، کشتی، فوتبال و فوتسال به زودی اجرا خواهدشد.

رییس هیات ورزش‌های بومی و محلی با اشاره با برنامه‌های آتی هیات تایید کرد: در مهرماه کلاس‌های آموزش داوری درجه سه ورزش‌های بومی و محلی زیر نظر فدراسیون در دستور کار قرار‌ دارد که مدرس این دوره از کلاس‌های آموزشی سمیه رضایی نایب رییس هیات ورزش‌های بومی و محلی خراسان‌رضوی خواهد بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *