برگزاری پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان «سوره» در مشهد

پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان «سوره» نیمه شهریور ماه در شهر توس در کنار آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار و از برگزیدگان این دوره از جشنواره تقدیر خواهد شد.

پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان «سوره» با هدف شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزشهای اسلامی و معرفی و برجسته سازی چهره های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب برگزار می‌شود.

در همین راستا سید جواد رفائی گفت: مهرواره شعر و داستان جوان سوره، چهاردهم و پانزدهم با حضور مسئولین فرهنگی هنری و هنرمندان برجسته کشورمان در مشهد مقدس برگزار می شود.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی ادامه داد: این رویداد در دو بخش، داستان، شامل؛ داستان کوتاه، داستان صد کلمه ای و شعر، شامل؛ شعر سنتی (قالب های کلاسیک) و شعر نو (سپید و نیمایی) است.

وی افزود: کارگاه هایی تخصصی شعر و داستان برای شرکت کنندگان برگزار می شود و قرار است پس از مراسم اختتامیه کارگاه‌های نویسندگی را به صورت مجازی و با حضور اساتید و هیات داوران برای شرکت کنندگان برگزار کنیم تا آنها بتوانند از تجارب سایر نویسندگان نیز استفاده کنند و ما نیز بتوانیم به هدف برگزاری مهرواره که استعدادیابی است، نزدیک شویم.

رفائی ادامه داد: مراسم پایانی مهرواره شعر و داستان جوان سوره، پانزدهم شهریورماه، ساعت 20، در شهر توس در کنار آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی برگزار و از برگزیدگان این دوره از جشنواره در دو بخش شعر و داستان به صورت جداگانه تجلیل می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *