برگزاری اختتامیه هفته فرهنگی طرقبه شاندیز

اختتامیه هفته فرهنگی طرقبه شاندیز با حضور مسئولان استانی و مدیران شهرستان بینالود در مجموعه پدیده شاندیز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سید جواد حسینی معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی شب دوشنبه بیستم شهریور ماه در مراسم اختتامیه هفته فرهنگی شهرستان طرقبه شاندیز اظهارداشت: مراسم هفته فرهنگی طرقبه و شاندیز ایده بسیار خوبی است برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری، گردشگری و محلی شهرستان‌ها است و این طرح می‌تواند به عنوان یک الگو در تمام شهرستان‌های استان اجرا شود.

وی افزود: می‌توان با الگوگیری از هفته فرهنگی طرقبه و شاندیز این هفته را در دیگر شهرستان‌های استان راه اندازی کرد.

علی اکبر احمدزاده رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان طرقبه و شاندیز نیز گفت: در طول سه ماه برنامه با حضور 30 اداره درشهرستان طرقبه و شاندیز برگزار شده است.

وی افزود: ایجاد فضای شادی و نشاط، معرفی جاذبه‌های گردشگری، افزایش ماندگاری گردشگران در شهرستان، معرفی روستاهای هدف گردشگری نظیر ازغد، دهبار و زشک، اجرای جشنواره‌های مختلف در این روستاها و معرفی جاذبه‌های  فرهنگی، اجتماعی، هنری، آداب و رسوم و جاذبه‌های گردشگری از دیگر اهداف هفته فرهنگی طرقبه و شاندیز بود.

احمدزاده تصریح کرد: امسال اولین هفته فرهنگی در شهرستان طرقبه و شاندیز برگزار شد و امیدواریم در سال‌های آینده نیز بتوانیم هفته فرهنگی را در دیگر شهرستان‌ها و روستاها برگزار کنیم.

گفتنی است اجرای موسیقی سنتی و محلی، حرکات آیینی و حرکات ورزشی، و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری هفته فرهنگی طرقبه و شاندیز از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه اولین هفته فرهنگی شهرستان طرقبه و شاندیز بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *