دو انتصاب جدید در استانداری خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی در حکمی سرپرست حوزه امور اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری را منصوب کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در حکمی علی رسولیان را به عنوان سرپرست حوزه امور اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای علی رسولیان
مدیر کل محترم هماهنگی امور اقتصادی
سلام علیکم
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، تا تعیین معاونت جدید به موجب این حکم سرپرستی حوزه امور اقتصادی و سرمایه گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به جنابعالی محول می گردد.
امید است با یاری خداوند متعال و با رعایت دقیق قوانین و مقررات در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

 

استاندار خراسان رضوی همچنین در حکمی سرپرست حوزه اداری و مالی، فن آوری، اطلاعات، برنامه ریزی و توسعه منابع معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری را منصوب کرد.
علی رضا رشیدیان در حکمی محمد صادق براتی را به عنوان سرپرست حوزه اداری و مالی، فن آوری، اطلاعات، برنامه ریزی و توسعه منابع معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

جناب آقای محمد صادق براتی
مدیر کل محترم امور اداری و مالی
سلام علیکم
با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، تا تعیین معاونت جدید به موجب این حکم سرپرستی حوزه اداری و مالی، فن آوری، اطلاعات، برنامه ریزی و توسعه منابع معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به جنابعالی محول می گردد.
امید است با یاری خداوند متعال و با رعایت دقیق قوانین و مقررات در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *