افزایش هزینه حمل و نقل توسط شورای پنجم کذب محض است

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد گفت: افزایش هزینه حمل و نقل در بخش اتوبوسرانی توسط شورای پنجم از اساس کذب است.

مجتبی بهاروند افزود: شورای پنجم تاکنون هیچ مصوبه ای در خصوص افزایش بهای حمل و نقل نداشته است.
وی با بیان اینکه پس از جلسه چهارشنبه مربوط به تحلیف و مصوبات آن دیگر مصوبه ای نداشته ایم، گفت: افزایش هزینه حمل و نقل در بخش اتوبوسرانی توسط شورای پنجم از اساس کذب است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: این افزایش 50 تومانی مربوط به شورای پنجم نیست و توسط شورای چهارم در ماه های گذشته تصویب شده است.
بهاروند افزود: معمولا افزایش نرخ بهای حمل و نقل عمومی در ابتدای سال انجام می شود اما جای سوال است که چرا افزایش نرخ حمل و نقل به روز ابتدایی شورای پنجم موکول شده است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: مصوبه افزایش نرخ اتوبوس در شهر مشهد که در دوره چهارم تصویب شد مراحل قانونی خود را طی کرده و هم اکنون اجرایی شده است.
وی تاکید کرد: در شروع فعالیت کمیسیون حمل و نقل این مصوبه را به کمیسیون آورده و با صحبت با شرکت های بخش خصوصی میزان هزینه کرد و قیمت تمام شده حمل و نقل را بررسی می کنیم؛ در صورت کارشناسی بودن مصوبه نظر خود را مبنی بر ادامه روند به صحن علنی میفرستیم اما در صورت غیرکارشناسی و ناعادلانه بودن آن قطعا آن را مورد بازنگری قرار می دهیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *