اعتبار تخصیص یابد، ثامن ترمیم می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌گوید در صورتی که بودجه مربوطه برای ورزشگاه ثامن تخصیص یابد، برای رفع مشکل اسکوربورد و زمین چمن ثامن اقدام خواهدشد.

کوروش صبوریان، در خصوص نحوه دعوت از افراد مختلف برای حضور در دیدار افتتاحیه میان تیم‌های منتخب مشهد و کربلا اظهار کرد: ما هم مثل سایر میهمانان برای این دیدار دعوت شدیم و با کارتی که برای اداره کل ورزش و جوانان ارسال شد، به ورزشگاه امام رضا(ع) رفتیم. خودمان هم صرفا دعوت شده‌بودیم چه برسد به اینکه بخواهیم در خصوص دعوت یا عدم دعوت از کسی نقشی داشته‌باشیم.

صبوریان در رابطه با امکان استفاده از ورزشگاه امام رضا(ع) برای مسابقات لیگ برتر و اینکه صحبتی با اداره کل ورزش و جوانان در این خصوص شده یا نه، تصریح کرد: کسی با ما صحبتی نکرده‌است. پیگیر هستیم که انشالله مسابقات لیگ برتر در این ورزشگاه برگزار شود. یکی از مباحثی که دنبال می‌کنیم همین است که از استادیوم زیبا و باکیفیت امام رضا(ع) استفاده شود.

صبوریان با اشاره به رفتار خوب مردم مشهد در دیدار میان کربلا و مشهد گفت: رفتار حرفه‌ای و فرهنگ بالای مردم مشهد نشان داد که هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد و همگان شرایط خاص این ورزشگاه را درک می‌کنند.

صبوریان در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها گفت: سیاست مستقلی نداریم و در این رابطه دقیقا آنچه که سیاست وزارت ورزش و جوانان باشد را دنبال می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص آخرین وضعیت اسکوربرد ورزشگاه ثامن تصریح کرد: همچنان منتظریم تا بودجه مربوطه تخصیص داده‌شود. برای مسائل زیرساختی و عمرانی میان آنچه که اعتبار در نظر گرفته‌ می‌شود و آنچه که تخصیص می‌یابد، فاصله است. برای ورزشگاه ثامن مصمم هستیم تا به محض اینکه اعتبار تخصیص یافت، کار را شروع کنیم. البته با توجه به حضور دو تیم لیگ برتری مشهدی اگر بخواهیم ثامن را زیر کشت ببریم و ترمیم کنیم، باید بابت ورزشگاه جایگزین در مشهد خیال‌مان راحت باشد تا مبادا مشکلی در این خصوص به وجود آید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *