جشنواره نوجوان خوارزمی نماد مدرسه محوری است

مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی نماد مدرسه محوری است.

عظيم محبی، درآیین اختتامیه سومین جشنواره نوجوان خوارزمی گفت: این جشنواره نماد مدرسه محوری و نقش آفرینی تمام عوامل دخیل در امر تعلیم و تربیت است.

مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش برگزاری این جشنواره را در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه فرهنگ کار آفرینی است که جشنواره نوجوان خوارزمی و بازارچه‌های کار و فناوری که در دل آن تشکیل می‌شود کمک شایانی به توسعه این فرهنگ می‌کنند.

وی خاطرنشان كرد: سیاست کلان ما برای برگزاری دورآینده این جشنواره نیز حمایت کارآفرینی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است بنابراین از تمام مدیران کل و معاونین آموزش متوسطه استان‌ها می خواهم در جلسات شورای آموزش و پرورش استان‌ها وقتی را به این موضوع اختصاص داده و سهمی را از بودجه کار آفرینی برای این جشنواره در نظر بگیرند.

گفتني است؛ سومین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی در قالب 185 دانش آموزان دختر و 108 دانش آموز پسر برگزیده استان های سراسرکشور درپنج رشته پژوهش علمی، مسابقات آزمایشگاهی، دست سازه، زبان انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی به مدت دو روز به رقابت پرداختند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *