30 درصد مردم استان ورزش‌های همگانی انجام می‌دهند

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر 30 درصد مردم خراسان رضوی ورزش‌های همگانی انجام می‌دهند و امیدواریم امکانات موردنیاز در مناطق محروم استان برای گسترش ورزش با همکاری نهادهای دولتی فراهم شود.

رضا آذریان در نشست بررسی مشکلات ورزش همگانی در سبزوار بابیان اینکه استان خراسان رضوی در این ورزش نسبت به سایر استان‌ها جایگاه قابل قبولی دارد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی گسترش و ترویج میان اقشار مختلف مردم است.

وی بابیان اینکه خراسان رضوی مهد پرورش قهرمانان در رشته‌های مختلف ورزشی است، افزود: در حال حاضر 30 درصد مردم خراسان رضوی ورزش‌های همگانی انجام می‌دهند و امیدواریم امکانات موردنیاز در مناطق محروم استان برای گسترش ورزش با همکاری نهادهای دولتی فراهم شود.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی با اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی برای ترویج ورزش‌های همگانی، بیان کرد: همچنین به دلیل ضرورت نشاط و شادابی در جامعه، ورزش‌های همگانی مورد توجه مقام معظم رهبری قرار دارد.

آذریان ادامه داد: در راستای فعالیت‌های مؤثر ورزش‌های همگانی خراسان رضوی 18 کمیته تشکیل‌شده است.

وی یکی از مهم‌ترین روش‌های ترویج ورزش همگانی را راه‌اندازی جاده‌های سلامتی دانست و ادامه داد: راه‌اندازی این جاده مورد تصویب شورای راهبردی ورزش‌های همگانی رسیده است و هم‌اکنون تعداد زیادی از شهرستان‌های خراسان رضوی از جاده‌های سلامتی بهره‌مند هستند.

آذریان از برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزش‌های همگانی در خراسان رضوی خبر داد و گفت: این جشنواره طی سال جاری با همکاری تمامی نهادهای اجرایی در 6 رشته ورزشی برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های هیات ورزش‌های همگانی این شهرستان در هفته دولت، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کوه‌پیمایی ویژه کارکنان دولت و مسابقات اسلالوم با ماشین‌های شارژی ویژه بانوان در این شهرستان برگزار می شود.

مجید نصرالله‌زاده افزود: هیات ورزش‌های همگانی سبزوار برای ترویج فعالیت‌های ورزشی نیازمند اختصاص اعتبار است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *