۱۰۰ فقره سرقت در کارنامه دوساله یک سارق حرفه ای در مشهد

در حالی از دو سال پیش تاکنون ده‌ها بار و سایل همراه بیماران هنگام بستری شدن در بیمارستان های مشهد به شکلی مرموز ناپدید می شد که پلیس توانست از این راز پرده بردارد.

در دو سال گذشته ده‌ها بار بیمار پس از مرخص شدن از بیمارستان قائم مشهد در تماس با پلیس از گم شدن وسایل همراهشان شکایت داشتند این در حالی بود که هر روز به تعداد این افراد اضافه می‌شد.

در پی اعلام این سرقت‌ها مأموران کلانتری احمدآباد دستور یافتند که وارد این پرونده شده و این معما را حل کند. این در حالی بود که هر روز به تعداد این افراد اضافه می‌شد.

با پیگیری آخرین سرقت اعلامی به پلیس، مأموران به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می‌داد فردی با توجه به بدحالی این بیماران هنگام ورود به بیمارستان با روش‌های مکارانه به این افراد نزدیک می‌شود و وسایل ارزشمند این افراد را سرقت می کند.

با به دست آمدن این سرنخ ماموران توانستند این فرد را شناسایی و چهره زنی کنند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی درباره ی پیگیری این پرونده گفت: “پلیس” با همکاری عوامل حراست بیمارستان قائم مشهد متهم ۳۰ ساله را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کرد.

متهم که دارای سوابق کیفری است اعتراف کرده است که به کریستال معتاد است و از ۲ سال قبل از زندان آزاد شده و تاکنون ۱۰۰ فقره سرقت گوشی تلفن از همراهان بیمار داشته است.

سردار کریمی با بیان اینکه تحقیقات از این سارق حرفه ای با دستورات مقام قضایی ادامه دارد بیان کرد: متاسفانه سهل انگاری شهروندان در مراقبت از وسایل همراهشان موقعیت را برای ارتکاب چنین سرقت‌های فراهم میکند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: نکته‌ای که حائز اهمیت است این که بیشتر مالباختگان، با این باور غلط که وسایل های سرقت شده از آنان ارزش پیگیری ندارد وقوع سرقت را به پلیس گزارش نداده اند و همین عامل سبب شده است فرصت سوء استفاده برای چنین سارقی ادامه یابد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *