گردان: مصاف با سپاهان همیشه انگیزه را زیاد می‌کند

شهاب گردان سنگربان تیم پدیده می گوید علیرغم اینکه پیروزی مقابل سپاهان حق تیم بوده است ولی پیروزی با اختلاف چهار گل را تصور نمی کرده است.

«شهاب گردان» در مورد برتری 4 بر صفر برابر سپاهان و اینکه آیا چنین نتیجه ای را متصور بوده یا خیر گفت: سپاهان یکی از تیم های بزرگ ایران است و همیشه مدعی قهرمانی است. فوتبال است و معمولا از این اتفاقات رخ می دهد. ما مستحق پیروزی در این دیدار بودیم ولی فکر نمی کردیم با اختلاف 4 گل برنده شویم.

دروازه بان سابق سپاهان در خصوص اینکه او و برخی بازیکنان دیگر تیم پدیده که سابقه بازی در سپاهان را داشتند، با انگیزه های زیادی در این دیدار حاضر شدند، می گوید: اگر بازیکن سپاهان هم نبودم، همیشه در مقابل تیمی مثل سپاهان با انگیزه بازی می کردم. من سال قبل هم مقابل سپاهان بازی کردم و آن بازی هم یک پنالتی گرفتم؛ بازی مقابل سپاهان همیشه یکی از بازی های مهم لیگ برای تمام بازیکنان است. مصاف با سپاهان همیشه انگیزه را زیاد می کند.

گردان در مورد شرایط فعلی تیم سپاهان و اینکه تیم کرانچار را چطور ارزیابی می کند، افزود: سپاهان تغییرات زیادی را تجربه کرده ولی کرانچار مربی با دانشی است که مطمئنا شرایط تیم را خیلی بهتر از چیزی که هست، خواهد کرد. در بازی اول هم سپاهان می توانست برابر سایپا برنده شود ولی دیدار برابر ما یک بازی خاص بود و 90 درصد توپ هایی که ما روی دروازه بردیم به گل تبدیل شد. البته همانطور که گفتم مستحق پیروزی بودیم و آن‌ها هم توپ خطرناکی روی دروازه ی ما نیاوردند.

سنگربان سپاهان در مورد دیدار هفته ی سوم این تیم در آبادان مقابل صنعت نفت ادامه می دهد: کادر فنی صنعت نفت عوض شده و بازیکنان خوبی هم جذب این تیم شده اند. شیمبا مهاجم این تیم هم خیلی خوب بازی می کند. البته گرمای هوا هم یکی از دغدغه های ما در این هفته مقابل صنعت نفت خواهد بود.

شهاب گردان در پایان از اینکه بالاخره چه زمانی بازی های آن‌ها در ورزشگاه امام رضا برگزار می شود، ابراز بی اطلاعی کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *