گام اول پدیده در لیگ برتر با تساوی همراه شد

دیدار تیم‌های پیکان و پدیده مشهد با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در ادامه هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان از ساعت ٢٠:٤٥ جمعه شب در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان تیم فوتبال پدیده مشهد بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برای پدیده در این دیدار امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ٣ و برای پیکان نیز مرتضی آقاخان در دقیقه ٦٩ از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

این دیدار در حضور حدود ١٠٠ تماشاگر برگزار شد.

 

تحت فشار تیم حریف بودیم

سرمربی پدیده مشهد گفت: بازی سختی بود و چون در دقیقه 3 مقابل پیکان به گل رسیدیم در ادامه زمان بازی، تحت فشار تیم حریف بودیم.

«رضا مهاجری»، پس از تساوی یک بر یک پدیده مقابل پیکان اظهار داشت: بازی سختی بود و چون در دقیقه 3 مقابل پیکان به گل رسیدیم در ادامه زمان بازی، تحت فشار تیم حریف بودیم و همین موضوع سبب شد تا در ادامه گل تساوی را دریافت کنیم.

وی افزود: پیکان با بازی مستقیم، ما را تحت فشار گذاشت اما در بین دو نیمه به بازیکنان تیمم گفتم اگر تمرکز داشته باشید، می توانید پیروز شوید که متاسفانه موفق نشدیم و این مسابقه به تساوی رسید.

مهاجری ادامه داد: به بازیکنان گوشزد کردم با فشار روی بازیکنان حریف، آن‌ها را خسته کنند اما این اتفاق رخ نداد و پیکان روی ضربه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. پس از دریافت گل به بازی مسلط شدیم و خدارا شکر توانستیم در نخستین بازی خارج از خانه یک امتیاز کسب کنیم.

سرمربی پدیده گفت: کسب یک امتیاز مقابل تیم خوب پیکان نتیجه قابل قبولی است و امیدوارم بتوانیم در 2 پست بازیکنان موردنظرمان را جذب کنیم تا بتوانیم با قدرت در ادامه لیگ حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این پرسش که آیا این گزینه‌ها خارجی هستند یا داخلی تصریح کرد: تا پایان هفته چهارم که فرصت نقل‌وانتقالات وجود دارد در تلاش هستیم تا بتوانیم این فهرست را کامل کنیم. نگاه ما روی گزینه داخلی است اما اگر نتوانیم گزینه مورد نظرمان را پیدا کنیم باید بازیکن خارجی خوب در آن پست‌ها جذب کنیم.

 

حیف که این بازی برنده نداشت

سرمربی تیم پیکان گفت: خوشحالم که می‌بینم موقعیت ما نسبت به بازی‌های فصل قبل بهتر شده، در تمام بازی غرامت یک اشتباه را دادیم.

«مجید جلالی»، اظهار داشت: افسوس می‌خورم که چرا این بازی برنده نداشت. در این بازی کاملاً مسلط بودیم و از بازیکنان تشکر می‌کنم که بی‌نهایت فداکاری کردند و تمام تلاش خود را کردند. پدیده هم تیمی سخت‌کوش بود و در برخی بخش‌ها خیلی محکم بازی می‌کرد.

سرمربی پیکان درخصوص جذب دو بازیکن تصریح کرد: یک بازیکن نیجریه‌ای جذب می‌کنیم که تقریباً کارمان با او تمام شد و قراردادمان را بستیم. بازیکن سنگالی هم یکی دو روز دیگر به ما اضافه خواهد شد.

جلالی درباره هدف این تیم در لیگ برتر هفدهم خاطرنشان کرد: سال گذشته تازه وارد لیگ برتر شدیم و هدف ما این بود که در لیگ برتر بمانیم که در نهایت به مقام ششمی رسیدیم. هدف امسال ما این است که در نیمه بالایی جدول جای بگیریم. هدف‌گذاری تیم ممکن است با ظرفیت تیم متفاوت باشد و ما می‌توانیم به بالاتر از هدف خود برسیم.

وی با اشاره به اینکه تیمی بهتر از فصل گذشته در اختیار دارد، گفت: تنها باید خط حمله خود را تقویت کنیم. امسال می‌توانیم در لیگ برتر به مقام خوبی برسیم.

سرمربی پیکان در پاسخ به سوالی در مورد عملکرد بختیار رحمانی مقابل پدیده اظهار داشت: این نخستین بازی بختیار برای پیکان بود و عملکرد نسبتاً خوبی داشت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *