کشف 10 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف ده هزار لیتر سوخت قاچاق، 27 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 39 متجاوز مرزی ، توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

فرماندهي مرزباني استان خراسان رضوي، در تشريح اين خبر افزود: مرزبانان هنگ تايباد طی یک هفته گذشته موفق شدند با اشرافیت اطلاعاتی برمنطقه، براساس اخبار واصله چندین محموله سوخت قاچاق که به سمت پایانه مرزی دوغارون منتقل می‌شدرا شناسایی و با انجام عملیاتی دقیق، قاچاقچیان را دستگیر و مقدار ده هزار لیتر سوخت از نوع گازوئیل را کشف نمایند.

سردار جان نثار در ادامه تصریح کرد: در راستاي برخورد قاطع با قاچاقچيان مواد مخدر و انسداد مرز نیز مرزبانان اين فرماندهي با رصد شبانه روزي مرزهاي استان در 72 ساعت گذشته توانستند در ایست و بازرسی و  پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷شهریور از خودروهای سنگین ورودی به کشور، سه دستگاه خودروی تریلی مشکوک را شناسایی و پس از بازرسی دقیق، بیش از 27 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین فشرده و شیشه را کشف و ضبط نمایند.

فرمانده مرزباني استان خراسان رضوي همچنین از دستگیری متجاوزین مرزی در هنگ تایباد خبر داد و بیان داشت: طي 72 ساعت گذشته همچنین مرزداران هنگ مرزي تايباد با هوشياري و تلاش بي نهايتشان توانستند با انجام ماموريت هاي کمين و ضد کمين تعداد 39 متجاوز مرزي که قصد ورود غير قانوني به داخل کشور داشتند را دستگیر نمایند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *