پهلوان: می‌خواهم مسافر جام جهانی باشم

«احسان پهلوان»، هافبک خراسانی ذوب‌آهن که در چند سال اخیر جزو بازیکنان تاثیرگذار این تیم بوده است، فصل آینده هم پیراهن این تیم اصفهانی را برتن خواهد کرد. او در شرایطی در ذوب‌آهن ماند که خبرهای مختلفی در خصوص جدایی‌اش مطرح شده بود و گفته می‌شد که قرار است پهلوان به دلیل گذراندن خدمت سربازی راهی یک تیم نظامی شود.

پهلوان با اشاره به اینکه سرانجام در ذوب‌آهن ماندنی شد، نیز اظهار کرد: در دو، سه ماه اخیر سختی‌های زیادی کشیدم ولی خدا را شکر که در نهایت در ذوب‌آهن ماندم و خوشحالم که دوباره با این تیم هستم. امیدوارم که امسال عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم توقعات کادرفنی را برآورده کنم. امسال به جام‌جهانی منتهی می‌شود و دوست دارم در ذوب‌آهن عملکردی داشته باشم که در نهایت به تیم‌ملی دعوت شده و مسافر جام‌جهانی شوم.

وی در خصوص کار کردن با امیر قلعه‌نویی گفت: قلعه‌نویی در فوتبال ایران خودش را ثابت کرده و نیازی به تعریف ندارد. او بیشترین قهرمانی‌ها را با ذوب‌آهن به دست آورده و امیدوارم با این مربی بتوانیم نتایج خوبی را در لیگ رقم بزنیم و جز مدعیان قهرمانی باشیم.

پهلوان درباره بازی با سیاه‌جامگان در هفته اول آن هم در شرایطی که در اولین بازی به شهر خودش بازخواهد گشت، عنوان کرد: همیشه بازی اول در هر تورنمنتی مهم است و امیدوارم شروع خوبی در لیگ داشته باشیم. سیاه‌جامگان تیم خوبی است که نسبت به سال‌های گذشته چهره متفاوتی دارد. ما بازی آسانی در آنجا نداریم ولی امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *