پرداخت سهم بیمه کارفرمایی از سوی بهزیستی برای افراد تحت پوشش این سازمان

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از پرداخت سهم بیمه کارفرمایی از سوی سازمان بهزیستی  در راستای اشتغال زایی برای افراد تحت پوشش این سازمان خبر داد.
شکوه میرشاهی در این باره گفت: سازمان بهزیستی در راستای تسهیل گری اشتغال برای جامعه هدف خود مشوق‌هایی در چهار سطح برای کارفرمایان و افراد تحت پوشش تعریف کرده است.

وی افزود: کارفرمایانی که نسبت به بکارگماری جمعیت هدف این سازمان اقدام نمایند، سهم بیمه کارفرمایان تا پنج سال پرداخت خواهد شد.
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین مددجویان شاغل که به صورت خوداشتغالی با دارا بودن مجوز شغلی نسبت به بیمه خود اقدام نمایند تا سقف زمانی 5 سال می‌توانند از اعتبارات پرداختی سهم بیمه خویش‌فرما بهره‌مند شوند.
میرشاهی اظهار داشت: در راستای حمایت از کارفرمایانی که نسبت به بکارگماری معلولان تحت پوشش اقدام نمایند می‌توانند تا 5 سال از یارانه ارتقای کارایی بهره‌مند گردند.
وی افزود: مددجویانی که پروسه آماده سازی شغلی خود را به طور کامل طی نمایند و دارای ضامن معتبر باشند می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی از محل اعتبارات قانون بودجه سال بهره‌مند شوند.
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: این اعتبارات تا سقف 750 میلیون ریال برای 5 نفر قابل پرداخت است.
میرشاهی تصریح کرد: همچنین دارندگان مجوز مستقل مشاغل خانگی هم تا سقف 5 سال و به شرط طی فرایند آماده سازی شغلی می‌توانند از محل این اعتبارات استفاده کنند.
سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی افزود: در سال 96 رقم تعهدات بهزیستی کشور در خصوص تسهیل گری اشتغال 3707 نفر تا پایان سال اعلام شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *